עכשיו זה רשמי: סטטוסים מצייצים חזר לפייסבוק - סרוגים

עכשיו זה רשמי: סטטוסים מצייצים חזר לפייסבוק

עכשיו זה רשמי, 3 שנים לאחר שנסגר באופן פתאומי ושרירותי, עמוד הפייסבוק הפופולרי 'סטטוסים מצייצים', חזר לפעילות עם יותר מ-700,000 העוקבים ואלפי הפוסטים

עכשיו זה רשמי: סטטוסים מצייצים חזר לפייסבוק
  פוסט הניצחון של אבי לן (צילום מסך)

עכשיו זה רשמי, 3 שנים לאחר שנסגר באופן פתאומי ושרירותי, עמוד הפייסבוק הפופולרי 'סטטוסים מצייצים', חזר לפעילות.

בית המשפט אמנם פסק כי הדף צריך לחזור לפעילות ביום ראשון בשעה 18:00, אך פייסבוק ישראל לא נכנעו, ועוד ניסו להגיש בקשה לערעור לבית המשפט העליון. הבקשה נדחתה והבוקר הוחזר הדף לפעילות, מהנקודה בה נמחק לפני שלושה שנים – כלומר עם יותר מ-700,000 העוקבים ואלפי הפוסטים שהיו בו.

ברשת טוענים כי עדיין אי אפשר למצוא את הדף בשורת החיפוש, המפנה לדפים מתחזים, וטוענים כי מדובר בהתנכלות של פייסבוק לדף. עם זאת יש שטוענים כי מדובר בעניין טכני הקשור להגדרות של פייסבוק, דבר שייפתר בשעות הקרובות.

עלה, מכר ונמחק

כזכור, ‘סטטוסים מצייצים’, הוקם לפני כשבע שנים על ידי העיתונאי לשעבר אבי לן ובת זוגו, עדי בנטוב לן. העמוד לא היה מייצר תכנים מקוריים אלא שיתף סטטוסים מוצלחים של גולשים, סייע במאבקים חברתיים והעלה סיפורים אישיים של אזרחים.

לפני כשלוש שנים נחשף כי העמוד הפופולרי היה גובה תשלום עבר קידומם של סטטוסים, בעיקר מסחריים, ופייסבוק החליטה בשל כך להביא לסגירתו.

עורך הדין גיא אופיר שייצג את אבי לן ואת זוגתו פרסם את פסק הדין בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: העמוד 'סטטוסים מצייצים' חוזר. כך קבע עתה בית המשפט המחוזי בתל אביב בפסק דין המורה לפייסבוק להחזיר את העמוד עד יום ראשון הקרוב בשעה 18:00 לרשת פייסבוק ולשליטתו של אבי לן. כמו כן, בית המשפט (השופט רחמים כהן) חייב את פייסבוק לשלם לאבי לן הוצאות משפט על סך של כרבע מיליון שקל בגין התנהלותה".

"אנו גאים להיות חתומים על ההצלחה בתביעה זו שההשלכה שלה היא גם לגבי זכויות כל משתמשי פייסבוק ובוודאי אלו שנחסמו, ועמודם ניטל מהם בהחלטה שרירותית וכוחנית של פייסבוק", כתב אופיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סרק סרק
מיותר | 18-12-2017 17:37
דף עבש שאבד עליו הכלח מרגע שנחשף כתוכן שיווקי.