חגי בן ארצי: "הנשיא טראמפ ביטל את החלטת האו"ם"

חגי בן ארצי: "הנשיא טראמפ ביטל את החלטת האו"ם"

ד"ר חגי בן ארצי בישיבת 'נתיבות יוסף' במצפה יריחו: "הנשיא טראמפ ביטל אתמול את החלטת האו"ם שהרי לפי ההחלטה ירושלים היא בינלאומית בשליטת האו"ם"

author-image
"הנשיא טראמפ ביטל את החלטת האו"ם"

היום (חמישי) הגיע לישיבת נתיבות יוסף ד"ר חגי בן ארצי, הסטוריון ואיש חינוך. בן ארצי הוא גם גיסו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בן ארצי שיתף את התלמידים בתובנותיו האישיות מהמרד ההסטורי של החשמונאים וההשלכות לימינו.

"זכור ימות עולם בינו שנות דור ודור…' ההשגחה האלוהית על עם ישראל. מיהו הגיבור של חנוכה? מי ניצח את היוונים? הגיבור האמיתי של מרד החשמונאים הוא האח הצעיר יונתן. הוא קם, מוצא את השרידים ולא מתייאש. הוא זה שהצליח לרומם ולחזק את היהודים".

"יונתן מצליח, יונתן מנצח, מסלק את היוונים, מסלק את הגזירות מטהר את המקדש ומתמנה לכהן גדול. הוא מקים צבא שכובש את ארץ ישראל הוא מציב מטרה חדשה למרד. הוא משנה את המטרה של יהודה. ורק ככה מצליח. הוא לוקח ועושה ריבונות.  הוא זה שהקים ובנה מדינה בארץ ישראל. המטרה של הריבונות על הארץ, הכיבוש המוחלט על הארץ".

בן ארצי הוסיף והדגיש כי "בלי הקב"ה לא יכולנו לנצח. גם בתוקפת היוונים וגם כיום בכל רגע נתון. אבל מדינת ישראל לא יודעת להגיד את זה. הכל שקר. מוכרים שקר. בלי ניסים ונפלאות והשגחה לא היינו מנצחים. זו המהות של חנוכה, וזו המהות של העם היהודי מאז תקופתם של החשמונאים, עד החיים שלנו כיום".

בן ארצי התייחס ל'הצהרת טראמפ' ואמר כי "הנשיא טראמפ ביטל אתמול את החלטת האו"ם שהרי לפי ההחלטה ירושלים היא בינלאומית בשליטת האו"ם".

"אין ניסים בלי גבורות. צריך מסירות נפש", אמר בסוף דבריו. "האיראנים זה סיפור קשה ומסובך. לא יודעים מתי תהיה המלחמה הבאה. החוכמה היא לקום. זו השליחות שלנו, של הנוער הדתי. מתוך אמונה גדולה לגייס את היכולת לקום אחרי נפילה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו