כבוד: 'פאודה' נבחרה על ידי ה'ניו יורק טיימס' כאחת הסדרות הטובות של 2017

כבוד: 'פאודה' נבחרה על ידי ה'ניו יורק טיימס' כאחת הסדרות הטובות של 2017

הסדרה הישראלית שנרכשה על ידי נטפליקס, מככבת ברשימת עשרת הסדרות הבינלאומיות הטובות לשנת 2017 שדורגו על ידי מגזין "הניו-יורק טיימס"

כבוד: הסדרה פאודה קיבלה תואר יוקרתי מ'הטיימס'
  (צילום מתוך אינסטגרם: faudaofficialtv@)

רגע לפני שהעונה השנייה שלה עולה למסך, הסדרה "פאודה" ממשיכה לקטוף תארים ופרסים. לצד הסדרות "אנושיים" של AMC, "שחיתות" של BBC ועוד רבות וטובות, מככבת פאודה כאחת מעשר הסדרות הבינלאומיות הטובות ביותר לשנת 2017, על פי סיכום השנה בטלוויזיה של "הניו-יורק טיימס".

הסדרה הישראלית הראשונה שנרכשה על ידי נטפליקס לפני כשנה, הצליחה להפוך לסיפור הצלחה עולמי. "מדובר במותחן ההדוק ומלא החיים ביותר, שמגיע מישראל" הסבירו מבקרי הטיימס את הבחירה ב'פאודה' ותיארו את העלילה המורכבת: "במרכז העלילה מוצגת יחידת לוחמה בטרור, שמאובזרת בטי-שירט וסנדלים ונוהגת ברכב מסחרי שעוקב אחר חבר חמאס בעיר ערבית. בזמן שהתוצאה צפויה, הסיפור חודר לחייהן ותודעתן של הדמויות משני צדי הסכסוך".

העונה הראשונה של הסדרה 'פאודה', מבית היוצרים אבי יששכרוף וליאור רז אשר שודרה במהלך 2015 ומאז הספיקה לשבור לא מעט שיאים. היא הפכה לתוכן המוזמן ביותר בהיסטוריה של yes VOD, נקנתה על ידי נטפליקס, בה מנויים למעלה מ100 מיליון אנשים מרחבי העולם ואף הובילה את נטפליקס לרכוש עוד שתי סדרות חדשות של יוצרי פאודה, אבי יששכרוף וליאור רז. גם בישראל זכתה "פאודה" בתואר סדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2015 ובנוסף בעוד חמישה פרסים נוספים: פרס העריכה, פרס הצילום, עיצוב פסקול ואפקטים מיוחדים.

פרק הבכורה של העונה החדשה, ישודר ב31.12 ב-yes.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו