הדס שטייף: כמה אני אוהבת את הרב שמואל אליהו - סרוגים

הדס שטייף: כמה אני אוהבת את הרב שמואל אליהו

סגירת התיק נגד ח"כ ניסן סלומינסקי, מוציאה מכתבת הפלילים של גלי צה"ל וידוי מרגש. "לשמוע אותו מדבר על נפגעות תקיפה מינית בעיני לשמוע דברי אלוהים חיים"

הדס שטייף: כמה אני אוהבת את הרב שמואל אליהו
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

סגירת התיק נגד ח"כ ניסן סלומינסקי, מוציאה מכתבת הפלילים של גלי צה"ל וידוי מרגש.

"כמה אני אוהבת את הרב שמואל אליהו רבה הראשי של צפת…", צייצה הבוקר (ב') שטייף בחשבון הטוויטר שלה, וזאת על רקע הפרשה. כזכור הרב אליהו הוא שפוצץ את פרשת עזרא שיינברג שהורשע בתקיפות מיניות של נשות קהילתו, ועמד גם בראש ועדת הרבנים שבחנה את פרשת סלומינסקי, אך לא הצליחה להביא עדויות של נשים נגדו.

אמש סגר היועץ המשפטי לממשלה את התיק נגד סלומינסקי בשל חוסר ראיות, לאחר ששתי עדויות שהגיעו למשטרה, אחת לא נכנסה לגדר הפלילי, ומתלוננת נוספת שהעידה במשטרה על חיבוקים ונישוק בעל כרחה, לא הסכימה להעיד פעם נוספת במשטרה והתחמקה ממאמצי החוקרים לשמוע ממנה פירוט נוסף על המקרה.

צאו ולימדו כולכם

ביום שאחרי סגירת התיק, כאמור מחוסר ראיות, רואה שטייף ברב אליהו את הגורם הרבני, הנלחם בתקיפות המיניות:

"לשמוע אותו מדבר על נפגעות תקיפה מינית בעיני לשמוע דברי אלוהים חיים. צאו ולימדו כולכם. הוא הנביא בעירו הוא הנביא בארצנו… הלוחם האמיתי לצידי בכל הקשור למאבק בעבריני המין. מרגשששש."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כב מורנו ורבנו
מרסלו קצור | 04-12-2017 11:52
הכתבת לא מחדשת כלום נכון להיום כבוד הרב שמואל אליהו כהמשך ישיר של אבי מרן הרב מרדכי זצוק"ל הוא עמוד הענן המנהיג את כל המחנה ומי שלא רואה אותו כך יצטרך לחשוב מה יגיד בשמים בגלל אי כיבוד מרותו על הקהילה יבורך מפי עליון בשנים טובות ונעימות וימשיך להפיץ מעיינותיו חוצה
נכון שהרב שמואל הוא ענק וברוך ה' שיש אותו!
ישראלי | 05-12-2017 9:50
אבל מה שכתבת בגוף ההודעה הוא הבל!!! 'מי שלא רואה אותו כך יצטרך לחשוב מה יגיד בשמים...'. מאיפה אתה יודע חשבונות. ואם מישהו לא מתחבר לרב שמואל שליט"א ולא שומע את שיעוריו ומקבל את פסיקותיו כי יש לו רב אחר, האם יתן את הדין בשמים?? די עם דיבורי ההבל הללו! כל אחד חושב פה שהוא המזכיר של אלוקים..
2
לא ממנה אנו חיים
אריאל | 04-12-2017 13:21
לא צריכים אישור מאף עיתונאי לטהרתם של רבותינו לא מעלה ולא מורידה את כבודו של הרב שמואל אליהו אם נתלהב היום משבחיה מה נאמר מחר על גינוייה?
אמת . לא מדובשה ולא מעוקצה..
מור | 04-12-2017 18:32
אמת . לא מדובשה ולא מעוקצה..
3
אשרי הדור שזוכה בו
בנימין | 05-12-2017 0:07
זכות עצומה
4
צודקת.כאלקנה בשעתו
חיים | 05-12-2017 8:58
בואו נפרגן לכל גילוי של בהירות בתקשורת.כדאי למצוא שותפים לערכים ואפילו חלקית הרב שמואל מוביל את הדור הזה לפסגות של אהבת ישראל, אמונה, חלוציות, גבורה, ניקיון וטוהר מידות.כך גדל גיבור שאביו זצל לא הסכים לגעת בשקל שניסו לתת לו, לא פגע באף יהודי ולא ויתר על מילימיטר של הלכה או גרגר מאדמת ארץ ישראל.
5
אז רגע... יש לי שאלה...
דוד חי | 05-12-2017 10:31
אם הוא אומר שדין משפחת שיינברג הינו דין גהינום, זה גם דברי אלוקים חיים? ולמרר לשופטים את החיים? ולקרוא לנשים 'טיפשות'? כדאי שאעצור כאן עם דברי האלוקים חיים האלה..
לא מדבשו ולא מעוקצו
יעל | 06-12-2017 11:43
בתשובה לשאלת בני המתבגר הגיב הרב בתוקפנות מה שגרם לבני התקף חרדה לא שוכחת ולא מתלהבת! לא מהדס ולא מהרב חכמים הזהרו בדבריכם
6
הרב שמואל באמת גדול
השם יתן לו כוח | 05-12-2017 20:12
המלחמה נגד שיינברג עלתה לרב בבריאות לא פחות. עד היום הוא סופג את הריקושטים וזה ימשיך עוד שנים. לא פשוט לעמוד בנסיון כזה. מה שכן איננו זקוקים לגברת שטייף ולאישוריה.