העיתונאי והסאטיריקן קובי אריאלי מצטרף ל'מקור ראשון' - סרוגים

העיתונאי והסאטיריקן קובי אריאלי מצטרף ל'מקור ראשון'

העיתונאי קובי אריאלי שכתב בעבר בעיתון מעריב, מצטרף לעיתון 'מקור ראשון' ככותב במוסף 'דיוקן' ובשאר חלקי העיתון. כיום משמש אריאלי, בוגר ישיבת 'חברון' ותושב כפר חב"ד, כחבר בצוות המגישים של 'המילה האחרונה' בגלי צה"ל.

author-image
העיתונאי והסאטיריקן קובי אריאלי מצטרף ל'מקור ראשון'
  רכש למקור ראשון. אריאלי (ויקימדיה)

העיתונאי והסופר, איש הרדיו והטלויזיה קובי אריאלי, מצטרף בימים אלה לעיתון 'מקור ראשון'. אריאלי יכתוב מדור קבוע במוסף 'דיוקן' וכן ישתתף בחלקי העיתון השונים.

טוריו של אריאלי משלבים פובליציסטיקה עם כתיבה אישית סאטירית והומוריסטית והם תבולים בסגנונו השנון והעוקצני.

קובי אריאלי, נמנה על מגישי המילה האחרונה בגלי צה"ל ומגיש ומשתתף בתוכניות טלויזיה רבות. בעבר כתב במשך שנים בעיתון 'מעריב' ובעיתונות החרדית והגיש את תוכנית הבוקר של ערוץ 10.

את דרכו התקשורתית החל בערוץ 'התכלת' ובפינות 'דעת יחיד' במהדורה המרכזית של ערוץ 10 ומאז נטל חלק בתוכניות וסדרות רבות בעיתונות ובטלויזיה, לפני כחצי שנה יצא ספרו 'רומן בכתובים'.

קובי אריאלי מסר: "אני גאה ושמח לכתוב בעיתון הטוב בישראל. שיהיה לי בהצלחה."

משלמה בן צבי העורך הראשי של העיתון בירך על הצטרפותו של אריאלי נמסר: אנו שמחים לצרף לשורות העיתון את העיתונאי והסופר המוערך קובי אריאלי במסגרת מהלך הצמיחה וההתרחבות של העיתון ופיתוח מוצרי תוכן חדשים, אין ספק כי הצטרפותו למגזין "דיוקן" תחזק את המוסף שמהווה עוגן של תוכן איכותי ומעניין  במשך שנים רבות ותתרום גם להעשרת שאר חלקי העיתון."

הצטרפותו של אריאלי היא במסגרת מהלך כולל של השקעה בתכנים של העיתון ובמגזינים. לאחרונה השיק 'מקור ראשון' את מגזין התרבות 'מוצש' המופץ בכ-50 אלף עותקים וכן הכפיל את כמות העמודים במגזין 'נשים'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מצד אחת, מחזקת את ידיו של קובי, מצד שני...
יהודית | 18-08-2011 11:41
חבל שכל אותם הדתיים שעשו את דרכם בתקשורת הכללית לאט לאט "נבעטים" ממנה וחוזרים לכתוב בעיתונות מגזרית. ע"ע אסף וול שאף הוא עבר מ-Ynet ל"מקור ראשון".