הח"כ קילל; סמוטריץ' ענה: "אתה מושחת עם קבלות" - סרוגים

הח"כ קילל; סמוטריץ' ענה: "אתה מושחת עם קבלות"

ח"כ סאלח סעד נאם נגד ח"כ סמוטריץ' בטענה כי הוא מושחת על רקע הטענות שעלו לכאורה מדו"ח מבקר המדינה. סמוטריץ' שעלה מייד אחריו, ענה לסעד בחריפות: "עלי אתה מדבר? אתה מושחת עם קבלות"

author-image

ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) עלה לדבר במליאה ונאם נגד ח"כ סמוטריץ' בטענה כי הוא מושחת, זאת על רקע הטענות שעלו לכאורה מדו"ח מבקר המדינה שהתפרסם אתמול. סמוטריץ' שעלה מייד אחריו, ענה לסעד בחריפות: "עלי אתה מדבר? אתה מושחת עם קבלות".

"אתה יכול להמשיך לקלל אותי. כל קללה שלך היא ברכה גדולה, לי לאנשיי ומצביעיי", אמר סמוטריץ'.

עוד הוסיף: "אני שואל אותך, לא יודע אם אתה מכיר עברית, אבל יש פתגם בעברית שאומר " אל תלך עם חמאה על הראש ביום של שמש", בכך הציג סמוטריץ' את האבסורד מצידו של סעד. "אתה הודחת מההסתדרות כי פברקת תואר, לאחר מכן פברקת חשבוניות דלק. אתה מושחת עם קבלות! אתה מדבר עלי?" מיד לאחר מכן, קמו חברי הכנסת מהאופוזיציה בכדי להגן על סאלח ועוררו סערה במליאה.

בהמשך, התייחס סמוטריץ' לח"כ שפיר שקראה לו מוקדם יותר היום: 'עבריין' ו'מאפיונר', וצעקה כנגדו גם במהלך נאומו במליאה. "אנחנו נמשיך לעשות טוב ולשרת את אזרחי ישראל וסתם שפיר תמשיך להיות מתוסכלת ולהכפיש במרמור", קרא לעברה חבר הכנסת.

על טענות המבקר כנגד עמותת רגבים, אמר סמוטריץ' :"אני גאה על שנות עבודתי בתנועת רגבים. גאה על הזכות הנהדרת שהייתה לי להיות חלק ממי ששומרת על אדמות הלאום, ששומר  על שלטון החוק, הסביבה והנוף".

כאמור, שפיר התראיינה הבוקר בגל"צ וכינתה את שני חברי הבית היהודי ח"כ בצלאל סמוטריץ' והשר אורי אריאל כי הם "חברים בארגון פשע, עבריינים ומאפיונרים".  אולם סמוטריץ' לא נשאר חייב וענה לחכי"ת שהשתלחה בו: "סתם שפיר, פוליטיקאית שלא עשתה כלום בחיים שלה ובונה קריירה על לקלל אחרים. שיהיה לה לבריאות".

"אנחנו נמשיך לעשות טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל והיא תמשיך לקלל מרוב תסכול.. הכלבים נובחים והשיירה עוברת", הוסיף.

כאמור, על פי הטענות כי דו"ח המבקר  שהתפרסם. לפיו, עמותת אותן הקים ח"כ בצלאל סמוטריץ' – 'תנועת רגבים' ו'אופק, אליהן הועברו כספים שלא כדין מטעם המועצה איזורית מטה בנימין, קשור לקידום החוק של סמוטריץ' שיגביל את עבודת מבקר המדינה, טוען חבר הכנסת: "קונספירציה מופרכת".

"הניסיון לכרוך בין דו"ח המבקר שמתפרסם היום לבין עמדתי ביחס לתפקידו וסמכויותיו של המבקר ולחוק אותו אני מקדם הוא קונספירציה מופרכת", אמר  סמוטריץ'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
היחיד ששומר על כבודנו הלאומי
יפה | 22-11-2017 19:42
כל הכבוד על הנכונות להקריב את הפופוליסטיות בקרב החברים השמאלניים ולעמוד על דעותיך ולהיות עמוד השידרה של הימניים שקולם נרמס בטענות של הסתה יישר כח אין עליך אחלה גבר שאמן לשם יתברך
תודה ויישר כוח לסמוטריץ
מרסדס | 05-12-2017 16:37
סמוטריץ ! סמוטריץ!
2
מי שחילוני אין סיכוי שתהיה לו דעת.כי הקב"ה
יפה יוסף | 22-11-2017 22:03
מחלק שכל למי שהוא רוצה וודאי למי שעובד אותו.כמה שהחילונים ידברו יצא מפיהם רק שטיות.
כמה שהחילונים ידברו יצא מפיהם רק שטיות.
שמואל | 13-12-2017 18:35
ומי שכתב את השורה החכמה הזאת הוא חילוני...
3
הערבים עושים מה שבא להם בזמן שהתקשורת עוסקת בשטויות
ארז | 23-11-2017 10:47
הבדואים בונים בכל מקום בבקעה בגליל ובנגב ערבים בונים בסמוך לכפרים שלהם ללא פחד ולא כחוק והמפחדים האמיתיים אלו מי שאמון על שמירת הסדר שיראה מלהכנס ולעשות סדר!!! בושה וחרפה יהודי בונה מרפסת בא עליו היסם ערבי בונה כפר והמשטרה יראה מלפקוד את המקום והתקשורת עסוקה בהבלים וראות רוח...
4
לא פוליטקאים
חנון | 26-11-2017 16:48
ברור ששלושתם לא פוליטיקאים. אין להם מקום שם. האגו שלהם משחק תפקיד יותר גדול ממה שהצבענו עבורו.