החמרה משמעותית במצב בריאותו של הרב שטיינמן - סרוגים

החמרה משמעותית במצב בריאותו של הרב שטיינמן

מביתו של מנהיג הציבור הליטאי, הרב אהרון לייב שטיינמן יצאה הודעה לפני שעה קלה על החמרה משמעותית במצב בריאותו של הרב. הציבור נקרא להתפלל לרפאותו השלמה

author-image
החמרה משמעותית במצב בריאותו של הרב שטיינמן
  להתפלל לרפואתו. הרב שטיינמן (יעקב נעומי/פלאש90)

מביתו של מנהיג הציבור הליטאי, הרב אהרון לייב שטיינמן יצאה הודעה לפני שעה קלה (ד') על החמרה משמעותית במצב בריאותו של הרב.

הרב הישיש, נמצא בהכרה, אך חלה ירידה מדאיגה במדדים בשילוב עלייה בחומו ובלחץ דמו.

ראשי הציבור הליטאי, הרב גרשון אדלשטיין והרב חיים קנייבסקי הוציאו הוראה להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות החרדיות, בכוללים ובתלמודי התורה וולומר תהלים לרפואתו המהירה והשלמה של הרב.גם בציבור הספרדי, נרתמים לתפילה, ונשיא מועצת החכמים הרב שלום הכהן הורה גם הוא להפסיק את הלימוד ולהתפלל לרפואת הרב.

שמו המלא לתפילה: הרב אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. אל נא רפא נא לו.

בצל האבל על בתו

הבוקר הלכה לעולמה בתו הבכורה של הרב שטיינמן, הרבנית רחל דבורה ברלין, בגיל 72. הרבנית ברלין היא רעייתו של הרב זאב ברלין, מייסד וראש ישיבת 'גאון יעקב'.

בתוך כך ראש הממשלה נתניהו התקשר אל יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני והתעניין בשלומו של הרב שטיינמן. נתניהו אמר, כי "עם ישראל כולו מתפלל ומייחל להחלמתו המהירה והשלמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לקיים בנו חכמי ישראל, הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו
הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו | 22-11-2017 14:33
לקיים בנו חכמי ישראל, הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו הגדול אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש. עת לעשות לד', ממש דאגה גדולה לכל עם ישראל ואני הק' אומר לכם כמו נבואה מהשמים ממש, שיש רק דבר אחד שיכול לעזור למרן שליט"א לרפואה שלמה והיינו אם החכי"ם של יהדות התורה [דגל אגודה ש"ס וכו'] ביחד עם ועד הישיבות שמזלזלים ביסוד וקדושת היהדות, ומשתפים פעולה עם הצבא, יבטלו גזירת גיוס השמד והזימה. כפי שסוקר בתקופה האחרונה, הקיצונים מרבים למחות ולהפגין כנגד 'ועד הישיבות', בטענה שהוועד פשרני מדי בנושא גיוס בני הישיבות לצה"ל, ובפרט המזכיר של ועד שמד הישיבות, הרשע העמלקי אשר קליין, מדובר בבן אדם שתועד מכה מכות רצח אנשים ושופך עליהם חומצה כגי להרגם. לא מספיק לו שהוא רוצח נשמות גם רוצה לרצוח ממש. רק תראו את הסירטון שאשר קלין התקיף באקונומיקה ומכות רצח כמו בגרמניה עם מקל גדול לעומת צעקות ובכיות. אשר קליין תקפו באלימות פראית כשהוא שופך על פניו ועיניו מיכל אקנומיקה, וממשיך להפליא בו מכות אכזריות בכל חלקי גופו, כשכל עוברי האורח נחרדים ונחלצים לעזרתו בקריאות 'הצילו' עד שכוחות ההצלה פינו את הפצוע התלמיד חכם הגדול לבית חולים. וידוע ההוראה לשיטת כל גדולי ישראל היא - שלא להתייצב בלשכות הגיוס. גם הגיע הזמן לטפל בועד הישיבות שהוקם ע"י גדו"י ובהמשך משמש לצערינו להתעללות בבני ישיבות במשך שנים האחרונות, רוצחי נפשות ורוצחי גופות רח"ל, ורק אם אין יראת אלקים במקום הזה והרגוני, רח"ל. והיות שכל התשקורת מסתירים את העובדות המצמררות הללו, שאשר קליין הפליא בו מכות אכזריות באגרוף רשע ובמקל, ולא נחה דעתו עד ששפך עליו ועל עיניו אקונומיקה, ובחסדי ד' ניצל מכף אויב ד', אז מן הראוי לעדכן את הציבור למען ישמעו ויראו ויידעו כולם את פניהם האמיתיות של סוכני השמד החצרים ב'ועד הישיבות'. בטור מתואר בהרחבה על שיטת האקונומיקה, כפי שסיפרו חוקרי משטרה, "השיטה נחשבת חלק בלתי נפרד מזירות פשע רבות. ישנם פושעים שמצטיידים בברדסים לראשיהם וכפפות לידיהם, ומבצעים פשע "סטרילי" שאינו מותיר כל עקבות. פושעים אחרים שופכים אקונומיקה על זירת הפשע. האקונומיקה תמחק את טביעות האצבעות ואת שרידי הפשע ותמנע מגורמי אכיפת החוק לגלות את הפשע, או לפחות את מבצעיו". העסקנים מסבירים לכל הנכנסים לועד הישיבות ולשכת הגיוס שעליהם להיזהר לא לשוחח שם עם ציידי הנפשות, ולא לחתום על מסמך של חיול. גם ביציאתם של המתייצבים, הם מבררים אצלם שאכן לא חתמו או לא השתכנעו ח"ו להתגייס לשמז וזימה בפועל. כמו כן, כל מי שנתקל בבעיה מול הצבא, הם לוקחים ממנו פרטים ועוזרים לו להסדיר את מעמדו. הלב עוד לא נרגע מהתמונות המזוויעות שפורסמו לפני מספר שבועות, בהן נראה אחד ממזכירי ועד הישיבות שופך אקונומיקה על אברך יקר שעמד במסי"נ מול משרדי ועד הישיבות ומחה נגד הפשעים הנוראים המתחוללים לנגד השמש, בביטול מעמד בן ישיבה מבני ישיבות וכוללים רבים כל כך, ובשיתוף הפעולה עם גזירת הגיוס. רבים ציינו כי רשעות כזו של הכאה אכזרית במקל ושפיכת אקונומיקה, לא נראתה על ידי אף אחד מציידי הנפשות שהפגינו כנגדם, או בכלל על ידי אף חילוני באחת מהמחאות ברחבי הארץ. וכעת נראה, שמעשה זה של שפיכת האקונומיקה מסמל את כל התנהגותו של ועד הישיבות. אין זאת, אלא שלאחר קול הרעש הגדול מארבעה קצוות הארץ נגד גזירת הגיוס ונגד התנהלות ועד הישיבות, החליטו שם לאמץ את "שיטת האקונומיקה.
2
במודעה שפורסמה בעיירה מונסי, לקראת כנס לגיוס כספים
כנס לגיוס כספים למען | 22-11-2017 15:27
במודעה שפורסמה בעיירה מונסי, לקראת כנס לגיוס כספים למען הגופים הפועלים נגד הגיוס לצה"ל השמד, הושווה צה"ל השמד - ל'אושוויץ רוחני'. בפרסום מופיע צילום של שער מחנה ההשמדה המפורסם עם הכיתוב: "צה"ל מאכט פריי", כלומר, "צה"ל משחרר", בפרפראזה לאמירה "העבודה משחררת". במודעה המזעזעת קוראים עסקני סאטמר: "מה אתה חושב? כל פעם שאתה שומע על רבי מיכאל דוב ווייסמאנדל זצוק"ל שניסה לפעול אצל האמריקאים להשיג כמה דולרים כדי לעצור את הרכבות לאושוויץ השם ירחם - אותה קרירות כזו אכזריות ממש בלתי ניתנת להבנה גם היום". "השבוע בחמישי בערב הקרוב בס"ד יתכנסו עשרות אלפי תושבי מונסי בביהמ"ד הגדול של סאטמר כדי להתרים למערכה", ממשיכה המודעה, "עכשיו שאנחנו יכולים עם כמה מליוני דולרים להציל יהודים מלהיות מובלים לאושוויץ הרוחנית, צה"ל השמד האם נישאר אדישים?". הארגון המארגן את הכנס קורא לעצמו "למען הציל", וקשור כפי הנראה לעסקנים החשובים של סאטמר בארץ המגייסים מליונים לארגונים הפועלים נגד הגיוס לצה"ל השמד והזימה.