מבזקים

רה"מ נפגש עם שר החוץ של גרמניה: "אות לידידות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (שלישי) בירושלים עם שר החוץ של רומניה Teodor Melescanu.

ראש הממשלה בירך את השר עם הגעתו ואמר כי זוהי אות לידידות ארוכת שנים ופורייה בין רומניה לישראל. שר החוץ הרומני הוסיף כי ישנה שותפות טבעית בין המדינות.

בפגישה דנו המנהיגים בהרחבת שיתופי הפעולה בתחום הסייבר, חקלאות, טכנולוגיה ויזמות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו