פרופ' הרשקוביץ עוזב את אוניברסיטת בר אילן - סרוגים

פרופ' הרשקוביץ עוזב את אוניברסיטת בר אילן

בטקס מרגש נפרדו ראשי הנהלת אוניברסיטת בר אילן והעובדים, מנשיא האוניברסיטה היוצא, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ. פרופ' הרשקוביץ מסיים בסוף השבוע את כהונתו ואת מקומו ימלא פרופ' אריה צבן

author-image
פרופ' הרשקוביץ עוזב את אוניברסיטת בר אילן
  (צילום: חן דמרי)

בטקס מרגש נפרדו היום (שלישי) ראשי הנהלת אוניברסיטת בר אילן והעובדים, מנשיא האוניברסיטה היוצא, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ. פרופ' הרשקוביץ מסיים בסוף השבוע את כהונתו ואת מקומו ימלא פרופ' אריה צבן.

"אני לוקח מבר-אילן איתי הלאה את חברויות האמת שנוצרו כאן עם אנשי האקדמיה, חברי המנהלה ועם הוועד המנהל" אמר פרופ' הרשקוביץ "היו לי 4 שנים מרתקות וזכיתי לעמוד בראש מפעל מדעי מצוין המשלב בצורה ייחודית את המורשת היהודית המפוארת עם עולם המדע", אמר פרופ' הרשקוביץ.

פרופ' אריה צבן, הנשיא הנכנס, בירך את פרופ' הרשקוביץ והודה לו במילים חמות. "מוסכם על הכל, שפרופ' הרשקוביץ משקף באישיותו המיוחדת את החיבור הטבעי שבין עולם החומר לעולם הרוח. אבל מעל הכל הוא אדם. מאנץ'. איש של אנשים, חובב אדם ונעים הליכות שכל הווייתו עם הפנים לקהילה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עוד נתגעגע
יעל | 27-09-2017 22:20
נשיא משכמו ומעלה. כל מיני אינטרסנטים ירדו לחייו . אם תרצו לדעת מי הם התשובה ברורה -כל אלה שקבלו ג'ובים וקידום. בושה וחרפה לבר -אילן.