'ביצה טבעונית': הכירו את פטנט המאה החדש

'ביצה טבעונית': הכירו את פטנט המאה החדש

בשורה לטבעונים: לאחר שנה וחצי של עבודה, ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת אודינה שבאיטליה הצליחו לפתח ביצה שעשויה מחומרים מן הצומח בלבד. הפיתוח החדשני צפוי כבר בשבועות הקרובים להגיע לבדיקת יצרניות המזון

author-image
חגיגה לטבעונים: הכירו את פטנט המאה החדש

אחרי השוקולד הטבעוני, השווארמה ואפילו הסטייק הטבעוני- מגיע הפיתוח הבא שצפוי לחולל שינוי בתפריט של לא מעט טבעונים בארץ ובעולם. לאחר שנה וחצי של עבודה, ארבעה סטודנטים לתארים מתקדמים בהנדסת מזון מאיטליה- הצליחו לפתח ביצה קשה שמורכבת מחומרים מן הצומח בלבד.

הביצה הטבעונית שנרשמה כפטנט המאה של אוניברסיטת אודינה שבאיטליה- מורכבת מקמח, שילובים שונים של ירקות ומלח. ותימכר כשהיא במצב מוכן לאכילה, עם מראה ומרקם דומה לביצה קשה רגילה.

חשוב לציין כי לא רק הטבעונים ישמחו להוסיף את הביצה החדשנית לתפריט שלהם. בהצהרה שנמסרה מטעם האוניברסיטה נמסר: כי הביצה ללא גלוטן וכולסטרול, מה שהופך אותה לפתרון מעולה גם עבור בעלי הרגישויות השונות ושומרי הכולסטרול.

יתכן כי כבר בשנה הקרובה נזכה לראות את הביצים הטבעוניות על המדפים, זאת מאחר שכבר בשבועות הקרובים הסטודנטים צפויים להציג את הפיתוח החדש בפני תאגידים עולמיים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מגעיל
רחל | 25-09-2017 12:43
רק לחשוב על זה עושה בחילה- אנשים גם ככה היום הרבה דברים מהונדסים וכד', תוכלו ביצים רגילות ולא תהיו חולים לא בגוף ולא בנפש