'אירוע חמור': זעזוע בעקבות סרטון שפרסמו שמיניסטים - סרוגים

'אירוע חמור': זעזוע בעקבות סרטון שפרסמו שמיניסטים

אירוע חמור אירע בימים האחרונים באחד מבתי הספר במרכז הארץ כאשר תלמידים משכבת י"ב, שרצו להרתיע את תלמידי שכבת ט', הפיקו סרטון בסגנון דאע"ש

(צילום: מתוך ערוץ 10)

אירוע חמור אירע בימים האחרונים באחד מבתי הספר במרכז הארץ כאשר תלמידים משכבת י"ב, שרצו להרתיע את תלמידי שכבת ט', הפיקו סרטון בסגנון דאע"ש, כך דווח ב'ישראל היום'.

בעקבות הפצת התכנים, התלמידים המעורבים בהכנת הסרטון הושעו מבית הספר והנהלת בית הספר פנתה למשטרה.

בסרטון שתיעוד מלא שלו הובא באתר ערוץ 10, ומלווה בפסקול מוזיקה ערבית, ניתן לראות את התלמידים, חלקם רעולי פנים, עומדים מעל צעיר שלבוש בחולצה כתומה ועיניו מכוסות כשנאמר לו: "אהלן ט'תניקים, עד שלא תעלו לכיתה י', תתחילו ללמוד מקצועות ותפסיקו להיות ט'תניקים – ילדים כמוהו ימשיכו לקבל בלונים ופיצוצים לפנים… אתם לא בטוחים בשום מקום".

חבריו של המנהיג אומרים "אללה אכבר" ומתחילים להתעלל כביכול בתלמיד שמשחק תלמיד כיתה ט'. הסרטון הופץ בקבוצות ווטסאפ ואף באינסטגרם. בנוסף, הצעירים שהיו מעורבים בהפקת הסרטון הגיעו לבית הספר, שברו עציצים וריססו כתובות על הקירות.

מנהל בית הספר כתב לתלמידים ולהוריהם: "לצערנו צולם סרטון, כביכול בהומור, אך אנו מתייחסים אליו במלוא חומרת הדין… התלמידים המעורבים בסרטון מושעים מבית הספר עד להודעה חדשה. המשטרה מעורבת בעניין הסרטון והוונדליזם".

ממשרד החינוך נמסר: "לנוכח חומרת הדברים, התלמידים הושעו מבית הספר וזומנו לשיחת בירור יחד עם הוריהם. לצד זה, בית הספר עורך שיחות הסברה מקיפות עם כלל התלמידים של המוסד החינוכי כדי להדהד את המסר החינוכי. בית הספר קיים שיחות עם התלמידים המעורבים בסרטון, ואלה הביעו חרטה על המעשה. בית הספר ממשיך ללוות את המקרה כדי לוודא שמקרה מעין זה לא יישנה בעתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה קרה להומור שלכם ? מה ישאר לספר לנכדים ?
עופר | 05-09-2017 9:15
מספיק עם המקובעות הזו. אלה הם הדברים שליוו ועיצבו את חיינו בפנימיה . הומור גיבוש לכידות והווי חברתי . יאללה תתקדמו