אומנם כסף לא נשלם על השימוש באפליקציית המסרים, אך במקום זה ווטסאפ מצאה דרך אחרת להרוויח מאיתנו. לאחר שלמעלה משנתיים עברו, מאז שהודתה פייסבוק כי היא שוקלת את אפשרות הכנסת פרסומות לאפלקציית ווטסאפ (אותה רכשה כזכור). בימים האחרונים שחררה החברה אל גרסת בטא חדשה לאנדרואיד, בה האפשרות ל'פרופיל עסקי'.

על פי הדיווח של אתר אתר WABetaInfo: האפשרות החדשה תציג מידע על שלל עסקים שפתחו פרופיל עסקי בווטסאפ- בו יוצגו בין היתר כתובת העסק, אתר האינטרנט ומייל ליצירת קשר. לאחר אימות הפרופיל העסקי, ווטסאפ תעניק גם וי ירוק חדש שהשיקה לפני כחודש, שיוצג לצד שם העסק.

איך היא מתכוונת להכניס פרסומות, על אף ההבטחה? 

אומנם לפני למעלה משנה ווטסאפ הבטיחה כי משתמשיה לא יקבלו ספאם, אך על אף זאת שלל עסקים שנרשמו אצלה יכולו לשלוח באופן חופשי למשתמשים הודעות ווטסאפ שסביר להניח שלא יסתכמו בסתם הודעות שגרתיות בין חברים.

מבחינת אפליקציית המסרים ממש לא מדובר כאן בהפרת הבטחה, מהסיבה שלהגדרתה ההודעות שנקבל 'עשויות להכיל הצעות שעשויות לעניין אתנו'. לפחות בשלב הראשוני, הבטיחה ווטסאפ שנקבל הודעות רק מחברות שהיינו בקשר איתן כבר או התעניינו בהן בעבר. בנוסף לכך כל משתמש יוכל לחסום את החברות ששולחות אליו הודעות כמו כל משתמש רגיל.

מה בכל זאת יכול להועיל לנו בעדכון הזה? בוואטסאפ הסבירו כי מטרת השירות הזה הוא בעיקר עבור עדכונים מהחברות כמו: עדכונים על הטיסה או ההצגה שרכשנו וכו', שאל חלקם נוכל גם להגיב לנציג שירות- במקום הודעת טקסט מיושנת.