טלוויזיה ורדיו

"תאחלו לי הצלחה?" וילנאי ממשיכה להלחם במחלה

אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה שסובלת ממחלה נדירה, שיתפה היום כי היא מתחילה טיפול ביולוגי חדש: "מתחילה טיפול ביולוגי חדש. תאחלו לי הצלחה?"

"תאחלו לי הצלחה?" וילנאי ממשיכה להלחם במחלה

היום (חמישי) חשפה וילנאי כי היא מתחילה טיפול ביולוגי חדש בבית החולים: "מתחילה טיפול ביולוגי חדש. תאחלו לי הצלחה?", כתבה.

בנוסף, וילנאי, שמגישה את תכנית הבוקר שלה בערוץ 10 לצד בן זוגה גיא מרוז, בימים א'-ד', חשפה כי לא תפספס אף תכנית בעקבות הטיפול וכבר ביום ראשון הקרוב היא תשוב למסך: "להתראות ביום א' בתוכנית. תודה וסופ"ש מקסים ובריא לכולכן ולכולכם. אורלי".

כזכור, לפני כשנה חשפה וילנאי כי היא לוקה במחלה נדירה: "אני מנסה לטפל בבעיות שיש לי, שאינן פשוטות. יש לי מחלה די נדירה שיש לשני בני אדם מתוך מיליון. בפיס זה לא עובד לי, אבל במחלות כן. זה משהו שעשה לי נזק בלתי הפיך בריאה וצריך לטפל בזה וגם בכל מיני דברים אחרים. לא אפרט כי זה נורא משעמם. היה טיפה מפחיד בהתחלה, אבל עכשיו כשיודעים מה זה נטפל והכל יהיה בסדר. אין לי סרטן".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
אורח
17.08.17

רפאה שלמה.

הצטרפו אלינו