''יודעת שטוב לי'': הזמרת יובל דיין מספרת על ההחלטה לשמור שבת

''יודעת שטוב לי'': הזמרת יובל דיין מספרת על ההחלטה לשמור שבת

יודעת מה טוב לה: הזמרת והיוצרת המצליחה, יובל דיין שנמצאת בין שורת האמנים שלא מוכנים לעבוד בשבת, סיפרה היום בראיון לYNET על ההחלטה לשמור שבת ולמה עדין מוקדם להצהיר על חזרה בתשובה

מתקרבת: יובל דיין מספרת על ההחלטה לשמור שבת
  (צילום: יח"צ)

הזמרת הצעירה עם רעמת התלתלים שפרצה אל חיינו בתכנית 'The Voice' ופרשה ברגע השיא. כבר הספיקה מאז לקבל הרבה החלטות חשובות על הקריירה המצליחה שלה, כשאחת מהמשמעותיות ביותר שלה בתור אמן, היא כנראה ההחלטה לשמור שבת.

לא מעט אמנים מוכרים, כמו: עידן עמדי, עומר אדם, נתן גושן, גיא זוארץ ועוד- בחרו שלא להופיע בשבת על אף הפיתוי הגדול לוותר על עוד הכנסה משמעותית. וגם דיין הצעירה (22) שמצליחה למלא אולמות וזאפות עם 2 אלבומים בלבד, החליטה לעמוד על שלה ולהצהיר על כך שהיא לא תעבוד בשבת.

בראיון ל-ynet שפורסם היום, סיפרה דיין בגלוי "אני שומרת שבת" אך על אף שהדת הפכה להיות חלק משמעותי יותר בחייה, ומספיק בשביל זה טיול קצר באינסטגרם שלה שמספק עדויות חיות לכך, דיין עדין נזהרת ומעדיפה שלא להצהיר על איזה חזרה בתשובה כאן. "קצת קשה לי עם ההצהרות והמשפטים האלה כי זה תהליך פנימי שעוד לא קראתי לו בשם, אבל אני יודעת שטוב לי – ויאמר לזכותי שאני לא נשארת במקום שלא עושה לי טוב" אמרה בראיון.

תֵיכֶף אָשּׁוּב

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1) on

 

בהמשך הראיון לווינט נשאלה דיין גם על הקרירה המוזיקלית שלה, שפרצה הרבה בזכות הריאליטי וסיפרה שכנראה לא נראה אותה בקרוב כשופטת על המסך, כמו הרבה מוזיקאים שמלוהקים לאחרונה "אני מרגישה שקטונתי. אני עדיין עובדת על לבסס את עצמי בנוף הישראלי ובמוזיקה הישראלית ומנסה לצבור כמה שיותר סוגי קהלים"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מחפשת חבר דמיוני?
א | 17-08-2017 12:47
מצידי את יכולה לשמור גם את יום רביעי. חדלו להתעסק בשטויות ובטקסים פרימיטיביים. תפנימו אין דבר כזה אלוהים. זה הכל בדמיון. אך רבנים יודעים לעשות מהשטויות הללו כסף.
גאווה מוכרת!
יהודית | 10-10-2017 21:17
רבים היו חכמים כמוך, מלאי גאווה! לפחות תנסה לחפש אותו מתוך רצון אינטקטואלי, ולא מתוך קושי ואז תכיר אותו! בהצלחה!
נכון
| 17-08-2017 13:11
עסק של 4,000 שנה שעובר מרב לרב.. אחלה עסק. אולי גם אני אפתח. מעניין אם יעבוד לי עסק 4,000 שנה. לך תדע
2
ל1. אתה פשוט טיפש
| 18-08-2017 0:54
ומאחל לך רפואה שלמה במהרה
3
יובל!
.... | 27-11-2017 22:34
כל הכבוד אוהבת אותךך!!! עכשיו זהה תופעה של הרבה זמרים ומפורסמים שמתחילים להבין איפה האמת נמצאת! שיהיה רק בהצלחה! נ.ב בטח שיש. לך תבדוק ותגלה שאתה ממש לא צודק. לפחות תנסה לראות ולבדוק את הדברים מאשר סתם לומר רק שאין זה, ואין זה, לך תפנים ותראה את הדברים! וחוץ מי זה,זה לא הגיוני שעם שלם מדמין ורק אתה צודק אם אתה חושב ככה באמת שכדי לטוסס ולבדוק! מצטערת להגיד לך אבל אין הרבה שחושבים כמוךך! אז לך תבדוק שבסוף לא תשאר לבד!