גורמים בסביבת רגב: "ההודעה לא מטעמנו" - סרוגים

גורמים בסביבת רגב: "ההודעה לא מטעמנו"

בשעות האחרונות פורסמה הודעה אודות סיבת היעדרותה של מירי רגב מפסטיבל כרמיאל. אלא שגורמים בסביבת השרה מסרו ל'סרוגים' כי מדובר בטעות קשה ולא מהודעה שיצאה מטעמה

גורמים בסביבת רגב: "ההודעה לא מטעמנו"
  (צילום: Emil Salman/POOL)

בשעות האחרונות הופצה הודעה לפיה שרת התרבות והספורט, מירי רגב (הליכוד) תיעדר מפתיחתו של פסטיבל כרמיאל מכיוון שהיא התבקשה להשאר בירושלים להצבעות.

הסיבה להיעדרותה של רגב, כפי שמופיעה בהודעה שהופצה תמוהה נוכח העובדה כי בימים אלה הכנסת נמצאת בפגרה וכתוצאה מכך לא מתקיימות הצבעות.

בבירור שערכנו עם גורמים בסביבתה של שרת התרבות, נאמר לנו כי מדובר בהודעה שגויה שמעולם לא יצאה תחת ידה של לשכתה של רגב.

"זה לא נכון. מדובר בטעות קשה", נמסר ל'סרוגים' מטעם גורם בסביבת רגב. לדבריו: "אמנם הודענו שאנחנו לא יכולים להגיע אך זו ממש לא הסיבה".

"אנחנו מקבלים באהבה בקורת על הרבה דברים טובים שאנחנו עושים, אבל כאן ממש אין קשר לביקורת אלא לפרסום דברים שלא נאמרו בשמנו בכלל".

כאמור, בהודעה שפורסמה על דבר היעדרותה של רגב נאמר כי "השרה רגב לא תהיה נוכחת בטקס הפתיחה של פסטיבל כרמיאל כי היא נדרשה על ידי הקואליציה להישאר בירושלים להצבעות", הודעה אשר, כאמור, נדחתה מכל וכל על ידי גורמים בלשכת השרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היא הבינה שהיא לא רצויה שם
מיכאל | 09-08-2017 18:23
פסטיבל להקות מחול זה לא הקהל של גברת "כפים". זה קהל מתורבת ולא האספסוף שמתקהל סביבה. היא חששה מקריאות בוז ונשארה עם החברים ביטן, חזן וחוטבלי.
2
מירי רגב
נמר | 23-01-2018 17:00
השרת הספורט והתרבות מירי רגב את מספר 1 לא הייתה ולא תהיה אחת כמוך תמשיכי לעשות את מה שאת עושה על הצד הטוב ביותר ובהצלחה לך בכול אשר תלכי את גדולה וימותו כול הקנאים בך