סמוטריץ': 'אני רוצה להחליף את נתניהו, אבל לא עכשיו' - סרוגים

סמוטריץ': 'אני רוצה להחליף את נתניהו, אבל לא עכשיו'

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להודיע על התפטרותו וזאת למרות שהוא חלוק עליו באינספור נושאים וחושב שצריך להחליף אותו בראשות בממשלה

סמוטריץ': 'אני רוצה להחליף את נתניהו, אבל לא עכשיו'
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להודיע על התפטרותו וזאת למרות שהוא חלוק עליו באינספור נושאים וחושב שצריך להחליף אותו בראשות בממשלה.

רוצה להחליף אותו אך תומך בו

בהודעה שפרסם מנה סמוטריץ' את הסיבות בגינן הוא חושב שצריך להחליף את נתניהו: "אני רוצה להחליף אותו כי אני חלוק על התפיסה המדינית שלו שדוגלת בהקמת מדינת טרור ערבית בארץ ישראל, ובכל זאת אני תומך בו היום כי ראש ממשלה במדינה דמוקרטית מחליפים בקלפי ולא בהפגנות אלימות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה".

את ראש הממשלה מחליף העם, לא התקשורת

סמוטריץ' הוסיף כי "אני רוצה להחליף אותו כי הוא פספס הזדמנות של פעם בחמישים שנה לשינוי הדירקטיבה המדינית כשטראמפ עלה לשלטון בארה"ב, ובכל זאת אני תומך בו היום כי את ראש הממשלה במדינה דמוקרטית מחליף העם ולא תקשורת שמאלנית שניסתה לעשות את זה בצורה בוטה בבחירות האחרונות ונכשלה ועכשיו מנסה לעשות את זה שוב".

"אני רוצה להחליף אותו כי הוא הסיר את המגנומטרים בכניסה להר הבית בהחלטה מסוכנת שהיא למעשה כניעה לטרור ולאיומים באלימות, ובכל זאת אני תומך בו היום כי יש הרבה יותר מתחושה שה'פישינג' שעושים לו היום בשם שלטון החוק מריח כמו רדיפה ומסע ציד שבו יורים לכל הכיוונים בתקווה שלפחות אחד מהם יפגע. זו הדרך הבטוחה ביותר להרוס את השלטון החוק ולרסק את אמון הציבור בו".

"אני רוצה להחליף אותו כי הוא לא מקדם את הביטוח הסיעודי הממלכתי שכל כך חשוב לנו כדי שנוכל להזדקן בכבוד וכי אנחנו פשוט חייבים את זה להורים ולסבים והסבתות שלנו, ובכל זאת אני תומך בו היום כי למרות שנהנתנות וסיגרים זה מגעיל אותי לא מפילים על זה ראש ממשלה ולא גוררים מדינה שלמה לסחרור ולבחירות".

חברי הכנסת שמפגינים נגד היועמ"ש מסוכנים

"אני רוצה להחליף אותו כי הוא שתה לנו מנדטים בבחירות, הפר את הבטחתו לתת לנו את תיק הביטחון וחתם עם כחלון על הסכם קואליציוני שמאפשר לו לסרס יוזמות חקיקה חשובות שלנו בתחום המשפטי, ובכל זאת אני תומך בו היום כי חברי כנסת שהפסידו בקלפי ומשתתפים בהפגנות שנועדו להפעיל לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה מפחידים אותי ומסוכנים לדמוקרטיה ולמדינה פי אלף מתיק אלף, אלפיים ואפילו עשרת אלפים".

"אני רוצה להחליף אותו כי הוא מקפיא את הבניה בירושלים וביהודה ושומרון וכי הוא מגבה את הטיפול הרופס של שר הביטחון בטרור, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לפי המידע שקיים היום (וזה כמובן יכול להשתנות אם יתברר שהחשדות חמורים יותר) החשדות נגדו הם בגדר "זוטי דברים" והם הרבה פחות חשובים אל מול האינטרס הציבורי שבכיבוד ההכרעה הדמוקרטית של הבוחר ובמניעת הנזק שייגרם למדינה מהקדמת הבחירות".

נתניהו, הישאר עד הבחירות הקרובות

"אני רוצה להחליף אותו כי לדעתי הוא כבר יותר מידי זמן בשלטון וכי לדעתי אדם שחושב שאין לו תחליף זו בעיה קשה, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לפי המידע שקיים היום אם הוא יועמד לדין על התרגיל המסריח שהוא רצה לעשות עם נוני מוזס זו תהיה אכיפה סלקטיבית בטירוף על רקע אין ספור קשרים כאלה בין פוליטיקאים לאנשי תקשורת".

"אני רוצה להחליף אותו כי הוא גמגם ומגמגם בעמונה, בנתיב האבות, בשדה בעז ובעוד ועוד ישובים ושכונות שכבר מזמן הגיע הזמן להסדיר, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לקחת חשוד בפלילים שהודה, להעמיד אותו מול בחירה של או ללכת לכלא או לבגוד באמון של האדם שהוא היה הכי קרוב אליו רק כדי להציל את עורו, ואחר כך עוד לסמוך על מילה שלו – נראה לי זיהום והזניה של ההליך הפלילי ופגיעה קשה בתחושת הצדק שהוא אמור לשרת".

"לכן", חתם סמוטריץ', "אני תומך היום בראש הממשלה וקורא לו לא לחשוב אפילו על להתפטר. אדוני רה"מ, תישאר בבקשה עד הבחירות הקרובות ואז בע"ה תהיה לנו הזדמנות לנסות לשכנע את העם שהגיע הזמן למישהו אחר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
יופי סמוטריץ עוד כותרת עוד 2 מ"מ של שחצנות וגסות רוח
נוד נפוח | 06-08-2017 18:52
2
חמוד אבל עף
יוסף בוסקילה | 06-08-2017 19:03
סמוטריץ הוא אחלה גבר אבל קצת עף על עצמו.... מת עליך, סמוטריץ!
3
ואני רוצה להיות נשיא ארצות הברית
נו באמת | 07-08-2017 7:47
אתה בחור נחמד. אבל להיות ראש ממשלה? באמת...
4
שכחת: אני רוצה להחליף אותו כי שילם בשמי פיצויים למחבלים
יואל | 31-10-2017 12:03
נאלחים מספינת המרמרה, כי שחרר אלפי מחבלים שחזרו לרצוח תמורת אחד וכמעט שחרר עוד מאות אלמלא עצר אותו בנט באולטימטום, כי הצביע בעד חורבן גוש קטיף, כי הוא עבד נרצע לבג"ץ צורר היהודים ועוד ועוד, אבל העובדה שגדולי הרשעים רוצים כיום את ראשו מחייבת כיום לתמוך בו - "אויב אויבי הוא ידידי".
5
נו באמת
אביב | 19-12-2017 4:02
אבי גבאי עומד בצד ולא עושה כלום חוץ מלנסות לשווק את עצמו,כל הזמן עומד בצד כמו כלב ציד ומחכה לטרף נתניהו כדי לאמר רק דברים שליליים על מה שנתניהו עושה למען המדינה.איש מגעיל,דוחה ומעצבן הגבאי הזה.5
6
אין גיל
רוני | 19-12-2017 4:07
הילדות הערביות יימח שמם ממש לא תמימות כמו כל ילד רגיל,צריך לירות בהן כדורי גומי כשהן מתקרבות לחיילים לפני שהחיילים ייפגעו,אחרת הן ימשיכו ויתכננו לדקור חייל כי הן יודעות שלא עושים להן כלום.יימח שמן !!