החגיגה שהפכה לאבל: אמיר פרישר (פיי) גוטמן הלך לעולמו

החגיגה שהפכה לאבל: אמיר פרישר (פיי) גוטמן הלך לעולמו

לאחר שדיווחו הרופאים כי אין ביכולתם לעזור עוד, נקבע מותו של הזמר אמיר פרישר (פיי) גוטמן בגיל 41 בביה"ח רמב"ם, זאת לאחר שטבע אמש בעת שהציל את אחייניתו. משפחתו וחבריו התקבצו סביב מיטתו ונפרדו ממנו

author-image
עצוב: הזמר אמיר פרישר (פיי) גוטמן הלך לעולמו
  (צילום: יח"צ)

לאחר שנמסרה ההודעה למשפחתו ולחבריו, הותר לפרסום כי הזמר אמיר פרישר (פיי) גוטמן, שנלחם על חייו ביממה האחרונה נפטר בגיל 41 בבית חולים רמב"ם. זאת לאחר שבהלך חגיגות השנה להחלמתו מהמחלה שאובחנה בטעות כסרטן שנערכו בחוף לא מוכרז סמוך לחוף נווה ים בעתלית, טבע לעיניי חבריו ומקרוביו בעת שהציל את אחייניתו שטבעה.

מיכל אמדורסקי, חברתו של גוטמן, שהייתה עדה לאירוע הקשה תיארה אמש בפייסבוק: "הים היה אכזרי. אמיר נכנס עם האחיינית ועוד חברה למים, ותוך שנייה נסחפו. אמיר החזיק את האחיינית מעל המים, כדי שלא תטבע. הוא הגיע לאפיסת כוחות. בעלי ועוד שני בחורים נכנסו למים להוציא אותם, אמיר בלע הרבה מים. האחיינית בסדר, הוא מונשם".

מצמרר: חגיגת הנס הפכה לאסון (צילום מתוך אינסטגרם)

תיעד הכול למחוברים

החגיגה בחוף שהפכה לאסון כבד, תועדה בחלקה על ידי אמיר כחלק מצילומים לעונה החדשה של "מחוברים" בה עתיד היה לקחת חלק.

השרה מירי רגב מסרה תנחומיה למשפחה:"הצטערתי עד מאוד להתבשר על מותו של אמיר ז"ל. זהו יום מעונן לתרבות הישראלית. הגלים, שסחפו את אמיר ז"ל אל מותו, סחפו את כולנו למערבולת של צער וגם של זכרון. התמודדותו, נצחון רוחו בשנתיים האחרונות וגם במותו ישאירו חותמם בכולנו. יהי זכרו ברוך!"

חברת הכנסת ציפי לבני מסרה: "אמיר פרישר גוטמן היה אדם אמיץ בחייו ובמותו. לוחם שהעניק מכוחו לצעירים אחרים במאבקים שניהל למתן שוויון לכולם. נפגשנו בצמתים האלה של המאבק לשיוויון: בעד הזכות לממש אהבה בנישואין ובעד הזכות לאמץ ולהיות הורה. אמיר שבה את לבי וגייס אותו למטרה דווקא במגע האישי, בדרך בה סיפר על חייו שלו. עדיין זוכרת את ההתרגשות שעטפה את כולנו בחתונה עם ינאי. אף אחד לא יכל לעמוד בפני הקסם והשמחה בפניו. הסיפור הלא יאומן של הבשורות הרעות שרדפו אותו, ההתמודדות ולבסוף הגל שסחף אותו ביום שציין את לידתו מחדש, תוך שהוא מגן על אחייניתו, הם סיפור על אדם יוצא דופן. הדגלים שהניף בחייו לא יורדו. יהי זכרו ברוך"

רגע לפני האיחוד המחודש של להקת 'היי פייב':

הקריירה והמחלה שלא היתה

גוטמן התחיל את דרכו כעיתונאי צעיר ודוגמן. לאחר שירות בצה"ל הצטרף לצוות בידור במלונות אילת והיה חלק מלהקת הבנים "היי פייב" שזכתה להצלחה רבה והתאחדה שוב ב2016 להופעה חד פעמית מאז התפרקותה בשנת 2000 בין היתר לקח גוטמן חלק בפסטיגלים, היה שופט בתכנית הראליטי רוקדים עם כוכבים ועוד. במאי 2007 יצא מהארון ומאז הספיק להתחתן ולאמץ ילד עם בן זוגו.

באפריל 2016 אובחן כחולה בסרטן מסוג לימפומה של תאי ה-T, בבית החולים איכילוב. לאחר סדרת טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים וממושכים, נודע ביולי אותה שנה שהאבחנה הייתה שגויה, וכי הוא סובל מ"מחלת קיקוצ'י", שהיא מחלה דלקתית חמורה פחות, בעלת מאפיינים דומים. בעקבות האבחון השגוי, הגיש גוטמן לאחרונה תביעת נזיקין נגד בית חולים איכילוב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
תתביישו לכם
| 23-07-2017 20:07
אתם שלא השתתפתם בחייו, שלא כיבדתם אותו, כשמתי שחוקקנו חוקים בעדו רמסתם אותו במצח נחושה. אתם הרגתם אותו. זה יותר גרוע מפיגוע. לכו תתחננו למגנומטר.
תמשיך להאשים אותנו בפטירתם של אנשים בעלי נטיות הפוכות
אוראור | 27-07-2017 16:19
אבל אל תשכח שגם אנחנו יכולים להאשים חילונים שמאלנים כמוכם [ גייז או לא גייז ] במה שקורה בהתנחלויות ובירושלים - וגם ככה אתם מאשימים אותנו באסונות שקורים לנו - אז תירגע ומיד בבקשה - ואף אחד לא אשם בטרגדיה הזאת - אף אחד לא אשם בכך שהים הוא מסוכן ובוגדני - ובגלל זה גוטמן המנוח טבע שם - אף אחד לא אשם בזה - אז די - ו א ת ה עוד מעז לכתוב?????????? הרי לך ולשכמותך אין כבוד ליהודים דתיים וחרדים בכלל - אז שקט - אל תשליך עלינו את הבעיות והצרות שלך - אתה סתם מחפש סיבה להאשים אנשים - וסורי - אבל ממש לא הגעת למקום הנכון - כי פה זה סרוגים ולא הארס - אז תמצא לך אתר שמאלני להגיב בו - ותירגע בבקשה עם ההאשמות שלך - ויום טוב שיהיה לך - חתיכת מאשימן אובססיבי שכמוך.
מה אתה רוצה? שנשנה את התורה בשבילו?
רמון | 24-07-2017 10:40
עצוב שמת אבל דרכו הייתה נגד התורה.
2
עצוב מאוד - אבל בקרוב נשמע שקרה אותו דבר - להבדיל מאות
אוראור | 23-07-2017 20:23
או אלפי הבדלות - למחבל הארור שרצח את שלושת בני משפחת סלומון - אמן.
אה - כן: וגם לנבלות ששחטו את בני משפחת פוגל , סחויסחודר
אוראור | 21-12-2017 21:01
וכל המשפחות היהודיות - רק או בעיקר להם מגיעים סופים כאלו - ואפילו אכזריים יותר - אם אתם שואלים אותי. תכתבו עכשיו שאני לא צודקת.
3
לא לעניין
פסיכולוג | 23-07-2017 23:02
למנף את ההיסטוריה המפוקפפת בלי קשר לאיש צעיר שהלך בדמי ימיו.
ובאמת כדאי לנפנף את עברו כי פשוט לאחר המוות לא מזכירים
צודק | 24-07-2017 11:14
דברים כאלה
4
עוד יותר עצוב שבגלל אנשים חשוכים לא נותנים לבן זוגו לקנות קבר זוגי
| 23-07-2017 23:58
עוד יותר עצוב שאנשים כמוך - שקוראים לעצמם
אוראור | 27-07-2017 16:21
" יהודים" - ככה קוראים ללומדי התורה " חשוכים" - היית רוצה שנקרא ל כ ם ככה? לא? אז למה אתה קורא ל ה ם ככה? בכלל - אתם תמיד בעד קבלת השונה לכאורה - אז למה כשמדובר בדתיים , רבנים וחרדים - אתם פתאום לא מוכנים לקבל אותם?????????? תעשה טובה.
מה אתה רוצה שניתן לכם לעשות מה שאתם רוצים?
רמון | 24-07-2017 10:40
לכו תיקברו בקברות של נוצרים לא אצל יהודים.
5
אמיר פיי גוטמן
מיטל | 24-07-2017 13:33
אמיר פיי גוטמן החתיך עצוב לכולנו שנפטרת וגם לא בגיל כזה מבוגר כולם אוהבים אותך ומקווים שאתה בגן עדן ה לוקח את הטובים כך אומרים היית בן אדם מוכשר ואהוב וכנראה שזה הגורל הגורל עצוב ומבאס היית בן אדם טוב עם לב זהב וענקי ה הציל לך שנה מהחיים כדי שתציל את האחיינית שלך ושנהנה ממך לעוד שנה וזה ממש כואב שזה נגמר מקווה שטוב לך שם בגן עדן אוהבת מלא מיטל.
6
בקרוב מאוד אצל פדריקו גומס וחבר מרעיו האנטישמים
אוראור | 25-03-2018 17:02
אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7
את פיי גוטמן המנוח הרופאים הלא יוצלחים לא
אוראור | 23-07-2018 22:12
הצילו - אבל מנגד את המחבל ששחט בדם קר 3 בני משפחה סתם ככה הם כ ן הצליחו להציל - איך בדיוק זה יכול להיות????????????
8
הלוואי שחברי הכנסת שלנו היו טובעים בים
אוראור | 12-11-2018 12:24
ההוא במקום גוטמן המנוח - וגם הפוליטיקאים , העיתונאים - ובעיקר העבריינים והמחבלים. בשיא הרצינות - מיותר לציין.
9
בא על תיקונו - עכשיו הוא
אוראור | 12-06-2019 21:06
נמצא בעולם שכולו טוב - והיחיד ששופט אותו עד היום הוא בורא עולם.