הטלפון שצלצל: התרגיל של שאמה הכהן באונסקו - סרוגים

הטלפון שצלצל: התרגיל של שאמה הכהן באונסקו

במהלך נאומו באונסקו, לאחר ההחלטה האנטישמית של הארגון, צלצל מכשיר הטלפון של כרמל שאמה הכהן, במה שהתגלה כמהלך מכוון. ומה הוא אמר כשענה לטלפון?

הטלפון שצלצל: התרגיל של שאמה הכהן באונסקו
  (צילום: קובי גדעון, פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אחר הצהריים (שישי) את החלטת ארגון אונסק"ו להכריז על מערת המכפלה כאתר מורשת עולמית פלסטיני, ואמר כי מדובר בעוד "החלטה הזויה של אונסק"ו", כלשונו.

"הפעם הם קבעו שמערת המכפלה בחברון זה אתר פלסטיני, משמע לא יהודי, ושהאתר בסכנה", מסר נתניהו. "לא אתר יהודי?! מי קבור שם? אברהם, יצחק ויעקב. שרה, רבקה ולאה. האבות והאימהות שלנו! והאתר בסכנה? הרי רק במקומות שבהם ישראל נמצאת, כמו חברון, מובטח חופש דת לכולם".

נתניה הוסיף כי "במזרח התיכון מפוצצים את המסגדים, הכנסיות, בתי הכנסת, בכל שאר המקומות – במקומות שבהם ישראל לא נמצאת. אז אנחנו נמשיך לשמור על מערת המכפלה, על חופש דת לכולם, ונמשיך לשמור גם על האמת".

ועידת המורשת של אונסק"ו היא שאישרה בצהריים את ההצעה הפלסטינית להכריז על מערת המכפלה וחברון כאתר מורשת עולמית פלסטיני. ההצעה עברה ברוב של 12 תומכים, לעומת שלושה מתנגדים ושישה נמנעים.

לאחר ההצבעה נשא דברים שגריר ישראל באונסק"ו כרמל שאמה הכהן, ובמהלכם צלצל הטלפון הסלולרי שלו פעמים רבות, ומדובר היה בתרגיל שתוכנן מראש. עם צלצול הטלפון אמר שאמה הכהן כי "אדוני היו"ר, בשל הצורך לענות לאינסטלטור שנמצא אצלי בדירה בפריז לצורך טיפול בבעיה בשירותים, שעם כל הכבוד לאונסק"ו הרבה יותר חשובה ומעניינת מאשר ההחלטה המבישה שקיבלתם לפני כמה דקות, אני נאלץ להפסיק ולעזוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מביך בנט נכשל ושאמה טמבל
יא באבא | 07-07-2017 17:55
איפה אבא איפה?
אדוני אתה לא ככ מובן...במה בנט נכשל ולמה שאמה טמבל?
משה | 09-07-2017 0:18
2
תגובתו של מר שאמה הכהן
דוד אררה | 07-07-2017 17:56
שאפו,לא יכולתה להגיב יותר יפה. עשתה לי את השבת
נאום באונסקו
אבי | 15-07-2017 10:06
כל הכבוד, יישר כוח, סוף סוף מישהוא מתחיל להחזיר להם באותה מטבע. תמיכה מלאה
3
שאמה אתה גדול
משה | 07-07-2017 18:50
אם עדיין יש לך בעיה מוכן לאחר אותך אצלי.