"אני פשוט שבורת לב": אדל בהודעה דרמטית למעריצים

"אני פשוט שבורת לב": אדל בהודעה דרמטית למעריצים

את הופעותיה האחרונות היתה אמורה הזמרת הבריטית האהובה, לסיים ביומיים הקרובים באצטדיון וומבלי באנגליה. אך ביום שישי האחרון פרסמה הודעה דרמטית בחשבון הטוויטר שלה בה הודיעה ליותר מ200 אלף המעריצים בתוכם גם לא מעט ישראלים על ביטולם

author-image
הזמרת אדל איכזבה אלפי משפחות וזוגות ישראלים
  (צילום מתוך יוטיוב)

להופעות הפרידה האחרונות של הזמרת הבריטית אדל, תכננו להגיע הערב למעלה מ200 אלף מעריצים מרחבי העולם בתוכם גם כ-1,500 זוגות ומשפחות ישראליות שקנו כבר כרטיסי טיסה ללונדון ולהופעה. אך לצערם נאלצו לקבל בהבנה את השינוי בתכנית, בעקבות ההודעה הדרמטית שפרסמה הזמרת ביום שישי האחרון.

בהודעה הדרמטית שפרסמה אדל בחשבון הטוויטר שלה, הודיעה כי היא נאלצת לבטל את שתי ההופעות האחרונות שלה לסיבוב ההופעות הנוכחי וכנראה גם האחרון שלה. זאת בעקבות המלצת רופא הגרון שלה "התמודדתי עם בעיות בקול בשתי ההופעות האחרונות", כתבה אדל. "נאלצתי לדחוף את עצמי הרבה יותר מבדרך כלל. התחושה הייתה כאילו אני צריכה כל פעם לנקות את הגרון שלי, במיוחד בהופעה אתמול בלילה. הלכתי לראות את רופא הגרון שלי כי הקול שלי לא נפתח ומתברר שפגעתי במתרי הקול שלי".

"שבורת לב"  כנראה שלא נראה אותה על הבמות בקרוב (צילום:שטארסטוק)

זאת לא הפעם הראשונה שהזמרת המצליחה נתקלת בבעיות במיתרי הקול, כזכור הפעם הקודמת בעיה במיתרי הקול גרמה לה לעשות הפסקה של למעלה מ4 שנים בהם לא הופיעה או הוציאה סינגלים.

"אני פשוט שבורת לב" שפכה אדל במכתב הדרמטי "מי לעזאזל מבטל הופעה באצטדיון וומבלי?! אני עדיין מנסה להשלים עם העובדה שלא אשיג את אבן הדרך הזו בקריירה שלי, והלוואי שלא הייתי צריכה לכתוב את זה. שיניתי את חיי בצורה דרסטית כדי לוודא שאוכל לעשות את סיבוב ההופעות הזה. לא להיות מסוגלת לסיים את התהליך זה משהו שקשה לי להשלים אתו. זה כאילו כל הקריירה שלי נבנתה עבור ארבעת ההופעות האלה".

המכתב הדרמטי שפרסמה בטוויטר (צילום מסך מתוך טוויטר)

אכזבה גדולה למעריצים מישראל

כ-1,500 מעריצים ישראלים שרובם נחת כבר בלונדון עבור ההופעה שהיתה אמורה להתקיים הערב באצטדיון וומבלי, נאלץ לקבל הבוקר שיחת טלפון מאכזבת במיוחד שההופעה בוטלה.

חברת Live tickets שמספקת כרטיסים לאירועי מוסיקה בעולם מסרו כי יחזירו את הכסף ללקוחות המאוכזבים שקנו כרטיסים. "החל מהשעה 9:00 הבוקר יצרנו קשר עם הלקוחות שלנו בלונדון ועדכנו אותם בהודעה של אדל על ביטול ההופעות", סיפר יוסי אלפסי, מנכ"ל החברה לאתר מאקו. "קיימת אכזבה גדולה מצד זוגות ישראלי ומשפחות אשר תכננו את חופשתם בלונדון על מנת לצפות בהופעות האחרונות בטור העולמי של אדל שהתחיל לפני למעלה משנה".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו