לא רק הדסטארט: איך באמת יגאל סרנה השיג את הכסף? - סרוגים

לא רק הדסטארט: איך באמת יגאל סרנה השיג את הכסף?

העיתונאי בן כספית חשף כי לאחר שהזוג נתניהו לא הסכים לדחייה בהעברת התשלום, העיתונאי יגאל סרנה גייס את הכסף מתורם אלמוני

לא רק הדסטארט: איך באמת יגאל סרנה השיג את הכסף?
  (צילום: מוטי קמחי/פלאש90)

לאחר שבשבוע שעבר הודיע העיתונאי יגאל סרנה כי הצליח לגייס במימון המונים את מלוא הסכום שהפסיד לבני הזוג נתניהו על סך 115,000 שקלים, ולאחר שטען כי בני הזוג לא מכונים לחכות עד שהכסף יגיע אליו בעוד מספר ימים והם דורשים את הכסף "כאן ועכשיו", העיתונאי בן כספית חושף כי תורם אלמוני הלווה לסרנה את הסכום ללא ריבית עד אשר הכסף של מימון ההמונים יועבר עליו.

בפתח תכניתו ב'רדיו ללא הפסקה 103FM, אמר כספית: "יגאל סרנה אמר שהוא ביקש הארכה לתשלום הכסף והגברת ומר נתניהו השיבו שהם מעוניינים בכל הכסף כאן ועכשיו וללא עיכוב, אחרת הם יחלו בהליך של הוצאה לפועל. יגאל סרנה השיג את זה דרך הסכם עם תורם אלמוני שהעניק לו את 115 אלף השקלים ללא ריבית והצמדה. כעת הוא ישלם את הסכום לבני הזוג נתניהו ובא לציון גואל".

כזכור, יגאל סרנה, שהפסיד לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה 115,000 שקלים, ביקש מהזוג נתניהו דחייה במועד תשלום הפיצויים ונענה בשלילה.

סרנה, תיאר את השתלשלות האירועים וכתב: "עורך דיני אביגדור פלדמן ביקש היום מפרקליט הצמד נתניהו דחייה קלה בתשלום פיצוי ה115 אלף ש"ח שנקבע לי ושעליו אנו מערערים בקרוב למחוזי". סרנה סיפר כי "גיוס ההמונים שצלח מעבר למשוער, ייסגר רק ב-9 לחודש ויועבר לחשבון שנפתח לצורך זה ב-10 לאוגוסט ע"פ חוקי הגיוס".

סרנה טען כי התשובה שקיבל מעורך דינם של הזוג נתניהו היא: "אפילו לא דחייה של יום", "נעביר מיד להוצאה לפועל". ו"כן, לקוחותיי צריכים את הכסף".

לאחר מכן כתב סרנה: "ואני תוהה: אם הסכום אכן יתעכב בשל כללי הגיוס, האם גברת נתניהו ובעלה יציתו לאות מחאה פחים או יחסמו כבישים כמו הנכים שקצבתם המוגדלת מתעכבת כבר שנים? האם יבחר הזוג העשיר כקורח לרעוב כניצולי שואה? או שמא יחכו בסבלנות כמו תושבי הגליל או עוטף עזה שמחכים לשווא לקיום הבטחות תקציבי הצלה? אני גם תוהה אם לאפשר להוצאה לפועל לפרוץ לביתי אבל רק למחרת פריצתם למשכן בבלפור שחייב כבר שנים רבות פיצויים והצלה למיליוני ישראלים ומכזב ונסוג כל פעם מחדש?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
העיתונאי האלמוני זה מוזס
| 28-06-2017 23:52