בני הזוג נתניהו תובעים דיבה את יגאל סרנה - סרוגים

בני הזוג נתניהו תובעים דיבה את יגאל סרנה

בני הזוג בנימין ושרה נתניהו הגישו תביעת דיבה אישית נגד יגאל סרנה, בעקבות דברים שפרסם בפייסבוק, לפיהם שרה הורתה לבעלה לצאת מהרכב במהלך נסיעה בכביש מספר 1

בני הזוג נתניהו תובעים דיבה את יגאל סרנה
  לבני הזוג נתניהו נמאס. סרנה (צילום: פלאש90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגישו היום (א') תביעת לשון הרע נגד העיתונאי יגאל סרנה.

הרקע לתביעה הוא פרסום של סרנה בפייסבוק לפיהם הורתה שרה לבעלה לרדת מהרכב בעת שנסעו בכביש מספר 1. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב דורש נתניהו מסרנה פיצוי בגובה 279 אלף שקל בגין הוצאת לשון הרע.

התביעה לא הוגשה נגד העיתון 'ידיעות אחרונות' בו כותב סרנה, אלא נגדו אישית, בעקבות פוסט בו תיאר מקרה שבו נעצרה שיירת ראש הממשלה ונתניהו עצמו הוצא מאחד הרכבים לאחר ריב לכאורה עם רעייתו. "כשבלילה (מעשה שהיה)", כתב סרנה, "נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1 בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אישה אחת לא רוצה שיישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה. זה חלק מהחיים".

בני הזוג נתניהו מכחישים את האירוע מכל וכל ומזכירים פוסטים ישנים של סרנה בהם גם נהג לפגוע בהם בארסיות: "הפרסומים של סרנה נועדו אך ורק לצורך השפלה, תוך ניסיונו של סרנה לשים את התובעים ללעג בעיני הציבור ולפגוע בשמם הטוב על ידי פרסום כזבים כה בוטים". בכתב התביעה טוענים בני הזוג נתניהו כי המקרה שתיאר סרנה בפוסט לא אירוע מעולם וכי בפועל מדובר ב"המצאה חולנית, שאינו אלא פרי דמיוני הקודח של סרנה, שחצה את הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפניה לבית המשפט על מנת למצות עימו את הדין".

את התביעה אותה הגיש פרקליטם של בני הזוג, עו"ד יוסי כהן, צוין גם הפוסט בו כינה סרנה את נתניהו "האיש שצמח כפטריית רעל משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה, שיעלם כבר". בעקבות אותו פרסום פנה עו"ד מתן פריידין ליועץ המשפטי לממשלה כדי שיורה על חקירת סרנה בגין הסתה, אך ללא הועיל.

סרנה הגיב לכתב התביעה בדף הפייסבוק שלו בשלוש שורות:

א. בכבוד.
ב. לא נגד סרנה כתב ידיעות. נגד סרנה הפיסבוקיסט.
ג. מטופל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו