נתניהו לח"כים: אשתי פנתה אליי עוד לפני המכתב שלכם - סרוגים

נתניהו לח"כים: אשתי פנתה אליי עוד לפני המכתב שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס למכתב ששיגרו חברי הכנסת איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני ויהודה גליק מהליכוד, לרעייתו שרה נתניהו בעקבות המשבר ב'הדסה' ואומר כי שלושה ימים לפני המכתב היא כבר פנתה אליו שיפעל לפתרון המשבר

author-image
נתניהו לח"כים: אשתי פנתה אליי עוד לפני המכתב שלכם
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס למכתב ששיגרו חברי הכנסת איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני ויהודה גליק מהליכוד, לרעייתו שרה נתניהו בעקבות המשבר ב'הדסה' ואומר כי שלושה ימים לפני המכתב היא כבר פנתה אליו שיפעל לפתרון המשבר.

"צר לי לאכזב את חברי הכנסת גליק ונחמיאס-ורבין", אמר נתניהו, "אבל שלושה ימים לפני שהם פנו לרעייתי בכתב, היא פנתה אליי כדי שאסייע לפתור את הבעיה שנוצרה בבית החולים הדסה".

עוד ציין נתניהו כי "בעקבות פנייתה, בימים האחרונים שוחחתי כמה פעמים עם שר הבריאות יעקב ליצמן בנידון, במטרה למצוא פתרון בהקדם".

כזכור, מוקדם יותר (שלישי) פורסם כי נחמיאס ורבין וגליק שיגרו מכתב לשרה נתניהו: "גב׳ נתניהו, פנייה זו אינה נעשית בקלות דעת והיא נסמכת על מעורבותך במשברים בעבר ועל הדאגה שברור לנו שאת חולקת עימנו לכל ילדי ישראל, אשר בריאותם בסכנה והם אינם מטופלים כיאות".

ורבין וגליק ציינו כי "ש 40 מומחים בארץ; כלומר נכון לעכשיו יש 6 מומחים היושבים בביתם (וכאמור אין לנו רצון להיכנס בעת הזאת לשאלה כיצד הם התנהלו תוך כדי המשבר – העובדה היא שהם אינם שם), 16 אחוז מכוח האדם המומחה בארץ, אשר במקום לטפל בילדים חולי סרטן, פשוט אינו מנוצל".

חברי הכנסת הוסיפו כי "אנחנו סבורים כי לא ניתן עוד לתת לדברים להתנהל כפי שהם ולהותיר את הילדים בירושלים, למעשה, ללא פתרון טיפולי אמיתי. יותר מכך, זה פשוט בלתי נסבל ואין אנו רואים מוצא אחר מלבד נסיון התערבות מצידך על מנת להביא לסיום המשבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו