עם תפילין לצידו: חסיד ברסלב נדרס למוות - סרוגים

עם תפילין לצידו: חסיד ברסלב נדרס למוות

בסביבות השעה 1:30 משאית פגעה בהולך הרגל בסמוך לצומת ניר עם ונפצע באורח אנוש. הולך הרגל שכב בצד הדרך כשהוא חבוש בכיפת ברסלב לבנה ולצדו על הכביש הטלית והתפילין

author-image
עם תפילין לצידו: חסיד ברסלב נדרס למוות
  (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

חסיד ברסלב כבן 30 נהרג הלילה (שני) בתאונת דרכים בדרום בין שדרות ליד מרדכי.

מבירור ראשוני עולה כי בסביבות השעה 1:30 משאית פגעה בהולך הרגל בסמוך לצומת ניר עם ונפצע באורח אנוש. הולך הרגל שכב בצד הדרך כשהוא חבוש בכיפת ברסלב לבנה ולצדו על הכביש הטלית והתפילין.

כוחות הצלה שהגיעו למקום ניסו לעשות בו החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

יעקב ישראל בר יוחאי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בהולך רגל ללא רוח חיים כתוצאה מפגיעת משאית. הולך הרגל שכב בשולי הכביש כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל. נהג המשאית פונה במצב קל לבדיקות בבית החולים".

פאראמדיק מד"א איליה שפירא סיפר: "ראינו גבר כבן 30 שוכב בתעלה בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית, ערכנו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר כי "היום לפנות בוקר, סמוך לשעה 01:30, משאית פגעה בהולך רגל, בכביש 34, ק"מ 13, סמוך לניר עם. מותו של הולך הרגל נקבע במקום. כוח משטרה ובוחני תנועה הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה נסיבות התאונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו