נתניהו זועם: "שאח שלי יוני יונצח ב-2 גנים? מוגזם" - סרוגים

נתניהו זועם: "שאח שלי יוני יונצח ב-2 גנים? מוגזם"

ידיעה על כך שיוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה, הונצח בשתי גינות ציבוריות בעיר בת-ים, גרמה לכעס בקרב ראש הממשלה שתגובתו אף צונזרה: "בושה שבחרתם לעסוק באחי"

author-image
נתניהו זועם: "שאח שלי יוני יונצח ב-2 גנים? מוגזם"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף בחריפות את ערוץ 2, בעקבות ידיעה שפורסמה אמש (מוצ"ש) כי אחיו, יוני נתניהו ז"ל, הונצח בשתי גינות בעיר בת-ים כשהמרחק ביניהן עומד על כ-900 מטרים בלבד.

נתניהו פרסם פוסט קצר בעמוד הפייסבוק שלו עם התגובה שנשלחה לערוץ 2 וטען כי היא צונזרה.

"חדשות 2 שידרו כתבה שביקרה את העובדה שקוראים גן בבת ים על שמו של אחי יוני ז״ל", כתב נתניהו. "כשביקשנו מהם לממש את זכותנו לתגובה – הם צנזרו את החלק העיקרי בה".

לאחר מכן הביא נתניהו את התגובה המלאה: "הנה תגובתנו המלאה: 'ראש הממשלה ואיש מטעמו אכן לא עסקו בנושא זה מעולם. אבל בושה שאתם בחרתם לעסוק בכך. אחי, יוני נתניהו ז"ל, היה גיבור ישראל, שמסר את נפשו למען עם ישראל. בפילדלפיה שבארה״ב הקימו לזכרו אנדרטה גדולה. אבל שיונצח בשני גנים ציבוריים בבת ים? זה כבר ממש מוגזם",חתם נתניהו בזעם.

הפוסט שפרסם ראש הממשלה (צילום מסך)

בעת שידור הכתבה בעניין, הובא המשפט הבא כתגובה מטעם ראש הממשלה: "הוא, או איש מטעמו, מעולם לא עסקו בנושא זה".

על פי הפרסום בחדשות 2, ועדת השמות בעיריית בת-ים אישרה לפני מספר ימים לקרוא גינה ציבורית על שמו של יוני נתניהו, וזאת לטענתם בשל רצונו של ראש העיר, יוסי בכר, שהתפקד לאחרונה לליכוד להביא את נתניהו לביקור בעיר.

אחת מחברות מועצת העיר אמרה כי "בבת ים אין גינה על שמם של שרון, שמיר ורבין, אבל יש שתי גינות על שם אח של ראש הממשלה הנוכחי. הכל שיקול ציני של ראש העיר שיזם את המהלך".

ראוי לציין כי תחילה הכחישו בעירייה שכבר יש גינה על שמו של יוני נתניהו, ורק לאחר שהתקבלו בעירייה התמונות של הגינה, נמסרה מטעמם גרסה אחרת לפיה שם הגינה הוסב לגינת הפרפרים.

מעיריית בת-ים נמסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה בערוץ 2: "העירייה גאה לקרוא לפארק "תצפית הים" על שמו של גיבור ישראל יוני נתניהו ז"ל, שהוא סמל ליצירתיות, נחישות ושליחות, המהווים ערכים מרכזים בתפיסת עולמה של העיר בת ים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פשוט בושה
| 11-06-2017 9:20
מה שעושים לדמות כזאת שעכשיו נמצאת במנוחת עולמים.
2
לקקנים התרחקו ממשקה רותח,
אורח | 11-06-2017 12:15