הותר לפרסום: זה המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות

הותר לפרסום: זה המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות

שאול שמאי, בן 49 מראשון לציון, הוא המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות בכיתה ב' בבית הספר בתל אביב בו הוא שימש כמורה מחליף, כך הותר לפרסום

author-image
זה המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות
  שאול שמאי (צילום: מוטי קמחי, ynet)

שאול שמאי, בן 49 מראשון לציון, הוא המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות בכיתה ב' בבית הספר בתל אביב בו הוא שימש כמורה מחליף, כך הותר לפני זמן קצר (חמישי) לפרסום.

שמאי, ששימש כממלא מקום בבית הספר בו ביצעו העבירות לכאורה, אינו מחזיק בתעודת הוראה והוא גם אינו מוכר כמורה. בנוסף, על אף הרשעתו לפני כחודשיים במסגרת עסקת טיעון בביצוע מעשה מגונה בנערה שלמדה אצלו שיעורים פרטיים במתמטיקה, כאשר הגיע לפני מספר חודשים לבית הספר בו לימד, הוא הגיש למנהלת תעודת יושר שניתנה לו על ידי משטרת ישראל למרות שבאותו זמן התנהלה נגדו החקירה.

כזכור, הכל החל לפני כשבועיים כאשר אמה של אחת התלמידות פנתה לפסיכולוגית המוסד בטענה ששמאי נגע באופן לא הולם בבתה. המנהלת שלה דווח העניין הגישה באופן מיידי תלונה במשטרה ושמאי נעצר.

אתמול בדיון בהארכת מעצרו, טען שמאי שהוא רק חיבק את הבנות "בצורה אבהית", כהגדרתו. בנוסף, עורך דינו טען כי המעשים לא בוצעו בסתר אלא בנוכחות תלמידים נוספים ששהו בכיתה.

השופטת בדיון, חיותה כוחן- עומר קבעה כי "אין מדובר בנגיעות תמימות, אלא נגיעה באיברים אינטיימים".

נציגת המשטרה מריאנה וולף אמרה כי "מדובר בקטינות שהוא אחראי עליהן, הוא מחנך בכיתה. מספר המעורבים גדול, ואנחנו מבקשים הארכת מעצר של 10 ימים".

פרקליטו של החשוד, עו"ד שי רודה, אמר בדיון ש"הארכת מעצר לא נועדה לנהל את החקירה וניתן לחקור ביעילות גם אם המשטרה לא תקבל את כל הימים. אין זיהוי של ילדים. הילדים יודעים מהסיפור, המנהלת נכנסה, נוצרה בהלה. צריך לבדוק שילד לא שמע מילד אחר ומספר עוד דבר. צריך לעמת את הילדות ולראות איך הן מתמודדות עם הגרסה שלו. אם רוצים לחקור ילד, החשוד לא צריך להיות במעצר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו