"ראש העיר אמר לי: כשאת לבושה כך מה את מתפלאה" - סרוגים

"ראש העיר אמר לי: כשאת לבושה כך מה את מתפלאה"

המדריכות בתנועת הנוער הדתית התלוננו לראש העירייה, משה אבוטבול, על תקיפה פיזית מצד תושבים חרדים בשל לבושן - וקיבלו ממנו תשובה מפוקפקת

author-image
"ראש העיר אמר לי: כשאת לבושה כך מה את מתפלאה"
  (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

קבוצת מדריכים בתנועת הנוער הדתית 'עזרא' בסניף בית שמש נאלצים בחודשים האחרונים לצעוד לסניף דרך שכונה חרדית, שם לטענתם הם "זוכים" להתנכלות מצד תושבי השכונה שמשליכים עליהם חפצים, מכנים אותם בשמות גנאי ואף יורקים עליהם.

על פי הדיווח בגל"צ, המדריכות בתנועת הנוער הדתית התלוננו לראש העירייה, משה אבוטבול, על תקיפה פיזית מצד תושבים חרדים בשל לבושן – וקיבלו ממנו תשובה מפוקפקת. נסיה, אחת המדריכות בסניף, סיפרה בראיון לאראל סג"ל בגל"צ כי "ברגע שהוא הציג את הדעה של החרדי שזה בעצם הלבוש שלנו, הוא הצביע ספציפית עליי ואמר – 'כן כשאת יורדת ככה, מה את מתפלאה?' הוא לא הצדיק את זה, אבל הוא הצביע על הלבוש שלי, שבעיני זה לא היה מתאים".

ראוי לציין, כי תחילה הייתה נוכחות משטרתית במקום שולחת ניידת שתלווה אותם ותגן עליהם, אך זה הפסיק בשל העובדה כי נוכחות ניידת משטרתית בשבת מלהיטה את הרוחות במקום. בשל כך, נאלצים הנערים להסתפק נכון לעכשיו בליווי הוריהם כשהם חולפים בשכונה.

המשטרה מסרה בתגובה לפרסום המקרה: "פעילות המשטרה ונוכחותה באזור, הביאה לירידה באירועים אלו. משטרת ישראל תמשיך לפעול למניעת מטרדים מעין אלו".

ראש העיר משה אבוטבול מסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה בגל"צ: "אני מכבד את כל המגזרים. לא דיברתי אל איש או אישה מסוימים, רק תיארתי מצב כללי. חבל להוציא דברים מהקשרם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בית שמש
נתי | 06-06-2017 17:00
תרבות הלבוש? אפשר לחשוב שמדובר בפרוצה מה רצית שתתלבש כמו אמא טאליבן פחות צריך להתחיל להגיב להם באלימות ופשוט לפרק להם את הצורה גם לנו היה דבר דומה בבני ברק לפני הרבה שנים עד שעשינו להם מארב ופוצצנו אותם ובמטה קסם נפסק להפסקת אלימות מתמשכת יש רק דרך אחד
נכון. זו הדרך הנכונה.
| 07-06-2017 0:58
עם עיקש תתעקש
בגהנום יפוצצו אותך וגם את מחטיאות הרבים
לא צריך אלימות אבל גם לא לההחטיא | 06-06-2017 18:42
2
בושה וחרפה התנהגות ראש העיר!!
| 06-06-2017 21:16
ידוע שהחרדים מנסים להשתלט על בית שמש. כיפות סרוגות סובלות שם. אני לא הייתי קונה דירה שם גם בחינם!!
3
מעניין שלא ראינו את הרב עובדיה יוסף או הרבי מלובביץ'..
יניב | 07-06-2017 19:13
מקבלים נשים חלקם צנועות יותר וחלקן פחות ואף אחד מהם לא דיבר לא יפה או התנהג לא יפה. אין בחרדים האלה שום תורה ושום דרך ארץ.