בפעם השנייה ברציפות: ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות - סרוגים

בפעם השנייה ברציפות: ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות

חשבנו שזה יראה כמו גמר בין שתי ענקיות כדורגל, אך ריאל מדריד הוכיחה שהיא הטובה בעולם, אפילו שער מדהים של יובנטוס לא מנע תבוסה. הגברת הזקנה ספגה אמש יותר שערים ממה שספגה כל העונה בליגת האלופות | צפו בתקציר

בפעם השנייה ברציפות: ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות
  פעם שנייה אלופה - ריאל מדריד (צילום: מתוך אינסטגרם הקבוצה)

קבוצת ריאל מדריד הספרדית גברה על קבוצת יובנטוס האיטלקית וזכתה בגמר ליגת האלופות בתוצאה 4-1

מדריד עשתה היסטוריה בכך שהיא הקבוצה הראשונה שזכתה פעמיים רצוף בגביע לאחר שנצחה אשתקד את אתלטיקו מדריד

כריסטאנו רונאלדו הבקיע שני שערים וקאסמירו הוסיף גם הוא עוד שער ולסיום הבקיע אסניסו. מנגד שער מדהים של מנדז'וקיץ אך זה לא הספיק ליובה שכאמור סיימה את המשחק בהפסד

המחצית הראשונה הייתה נראת שקולה והתוצאה בהחלט שיקפה את הלך הרוח במשחק, רונאלדו אומנם הבקיע בנגיעה הראשונה שלו וגם ריאל פגעה ברשת בבעיטה הראשונה שלה למסגרת אך היה ניכר כי יש שוויון כוחות בשלב הזה של המשחק.

לא עברו 7 דקות ויובנטוס החזירה בשער מדהים – אולי השער היפה בהיסטורית גמרי ליגת האלופות- מדנז'וקוביץ' עלה למספרת מדהימה והשווה את התוצאה ל1-1.

המחצית השנייה הוכיחה כי ריאל פשוט באה רעבה יותר, היא הצליחה לפרק את ההגנה הטובה בעולם עם שער של קאסימירו וכעבור שלוש דקות גם רונאלדו הוסיף שער נוסף לרשת של בופון ולבסוף בדקה 90 עוד שער לריאל הפעם היה זה אסניסו.

יובנטוס בהחלט יכולה להרגיש רע עם ההפסד הראשון שלה העונה בליגת האלופות ובעיקר על מאזן השערים ( 4) יותר גבוה מכל השערים שהובקעו לה גם יחד השנה בליגת האלופות (3).

המאוכזב הראשי הוא לא אחר משוערה של הגברת הזקנה- בופון בן ה39 שלא זכה להניף את הגביע ואולי ינסה זאת בעונה הבאה. עונתו האחרונה?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו