"רשמתי": הבקשה של קצין המשטרה מגופשטיין. האזינו - סרוגים

"רשמתי": הבקשה של קצין המשטרה מגופשטיין. האזינו

לקראת ביקורו של נשיא המדינה בקריית ארבע, קיבל יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין טלפון מקצין משטרה באיזור שביקש ממנו לא לעשות מעשים שיתפרשו כפרובוקציה

author-image
"רשמתי": הבקשה של קצין המשטרה מגופשטיין. האזינו
  (צילום: פלאש90)

שוטרים ממרחב חברון הגיעו לפני מספר שעות (חמישי) לביתו של יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, וביקשו לדעת היכן הוא נמצא. גופשטיין, שבעת הגעת השוטרים לביתו לא נכח בבית, קיבל לאחר מכן שיחת טלפון מקצין משטרה ממחוז ש"י בה נאמר לו כי הביקור בביתו נועד למנוע ממנו לערוך מחאה נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שיגיע הערב לקריית ארבע.

"היום בערב יש מופע, אני מבקש ממך שלא תעשה דברים שאולי בעתיד יתפרשו כעבירה, אל תגרום לפרובוקציות תהיה זהיר בדברים", אמר לו קצין המשטרה.

האזינו: שיחת הטלפון הראשונה

זמן קצר לאחר מכן התקשר שוב אותו קצין ומסר לגופשטיין שהוא מבקש ממנו להתייצב במשטרת ביתר, וזאת כנראה כדי לערוך מעצר מנע ולא לאפשר לגופשטיין להיות בקרית ארבע בזמן המופע. גופשטיין עצמו ענה לקצין שאינו מעוניים להגיע לשום מקום.

האזינו: שיחת הטלפון השנייה

גופשטיין עצמו מסר ל'סרוגים' כי "משטרת ישראל ממשיכה במסורת של ההשתקה. הם לא מוכנים לקבל הפגנה לגיטימית כנגד אותו אחד שמאשים את עם ישראל בבחירה בטרור. עליהם להפנים שחופש הביטוי והחופש להפגין הוא נשמת אפה של הדמוקרטיה".

עו"ד איתמר בן גביר, חברו של גופשטיין, מסר: "המשטרה חוצה קו אדום נוסף, ובימים שמדברים על סתימת פיות ומניעת מחאות מול בתים פרטים עולה המשטרה שלב ומבקשת למנוע ביקורת כלפי הנשיא בהופעה ציבורית. אני רק מקווה שכל אלה שרוממות הדמוקרטיה בגרונם במחאות מול מנדלבליט ילחמו גם על חופש הביטוי של גופשטיין מול רובי ריבלין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הם מ-פ-ח-ד-י-ם רק מהאמת. כל הכבוד בנצי !!
יערה | 01-06-2017 22:09
ריבלין הוא נשיא פלשתין. לא הנשיא שלנו. חייבים עוצמה יהודית בכנסת !
2
יוני הזה פשוט טפש מופלג
| 02-06-2017 12:08
ולחשוב שהוא קצין משטרע
3
לא צריך תמיד להפגין. תלוי מה הנשיא אומר
| 02-06-2017 15:50
הפעם . מותר ואפשר לחזור בתשובה.
4
עם כזאת מדינה יהודית - לא צריך לחזור
אוראור | 10-04-2018 19:10
יותר לגלות - והמבין יבין.