אייל גולן בראש מצעד השירים החתוכים של ישראל - סרוגים

אייל גולן בראש מצעד השירים החתוכים של ישראל

חברת סטארטאפ בדקה אלו זמרים אינם מצליחים להשלים את שיריהם ונחתכים על ידי שדרני רדיו. אייל גולן במקום הראשון, במקום השני הזמר החסידי- מזרחי חיים ישראל

אייל גולן בראש מצעד השירים החתוכים של ישראל
  (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

זמרים רבים אינם מצליחים להשלים את שיריהם ברדיו בגלל שהם נקטעים למעבר לפרסומות או מקבצי חדשות.

חברת הסטארטאפ מדיה פורסט שעוקבת אחר השמעות של שירים בתחנות רדיו בארץ ובעולם ערכה את דרוג "השירים החתוכים", שכולל את כל השירים שהשמעתם נפסקת באמצע, לרוב בשל שימוש כפרומו או אות לתוכנית, לפרסום או בשל אילוצים שונים.

המצעד כולל את כל ההשמעות בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות מתחילת השנה והוא הוכן בעזרת הטכנולוגיה של החברה שמאפשרת להמיר באופן אוטומטי את הקול לטקסט ולערוך לאחר מכן חיפושים והצלבות בטקסט המתומלל. "מדיה פורסט" מקיימת בימים אלו קמפיין לגיוס מימון המונים באמצעות אתר פיפלביז במטרה לגייס מיליון שקל שישמשו לחדירה לשוק הבריטי.

את המצעד מוביל אייל גולן עם שירו "שבת של כדורגל" שהושמע באופן חלקי 2042 פעמים מתחילת השנה, לאחריו "חיים ישראל – הנבחרת" שהושמע חלקית 1228 פעמים במקום השלישי יעקב שוואי עם "רחם נא ה'" שנקטע 796 פעמים ואילו להקת "שוקולד מנטה מסטיק" תופסות את המקום הרביעי עם השיר "הוי ארצי מולדתי" שזכה ל-692 השמעות חלקיות, בעיקר בקול ישראל. חנן בן ארי סוגר את החמישיה הפותחת עם "החיים שלנו תותים" שזכה ל-638 השמעות חלקיות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
כנסו
אלון | 21-05-2017 10:57
שבת של כדורגל בטח משתמשים בשיר הזה תחנות הספורט כפרומו לתוכנית, זה ברור השיר כל כך מתאים . לא מדובר בשירים אחרים של גולן שחותכים אותם . קשקשנים תמיד מחפשים לעשות כותרת על הגב של אייל .
אנשים קנאים
אבי | 22-05-2017 13:41
תן להם לאכול את הלב
אייל גולן
טל | 21-05-2017 18:17
צודק. מה לעשות לא יודעים לרגן למצליחנים