'מחבל דתי': אשה נפצעה בראשה כי 'הייתה לא צנועה' - סרוגים

'מחבל דתי': אשה נפצעה בראשה כי 'הייתה לא צנועה'

גולשת בשם קארין אסרף עוררה סערה ברשת לאחר שפרסמה פוסט זועם בדף הפייסבוק שלה על כל שאמה הותקפה במהלך הליכה שעשתה בעיר בית שמש וזאת לטענתה בשל היותה "לא צנועה"

author-image
'מחבל דתי': אשה נפצעה בראשה כי 'הייתה לא צנועה'
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

גולשת בשם קארין אסרף עוררה סערה ברשת לאחר שאמש (שלישי) היא פרסמה פוסט זועם בדף הפייסבוק שלה על כל שאמה הותקפה במהלך הליכה שעשתה בעיר בית שמש וזאת לטענתה בשל היותה "לא צנועה".

אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש ואחד מ"מאמיני אלוהים" החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת, והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש", כתבה אסרף.

אסרף תיארה את השתלשלות האירועים ואת הרגשתה הקשה של אימה ושל משפחתה. את סוף דבריה היא הפנתה לאדם שפצע את אמה וכינתה אותו 'מחבל דתי': "ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוהים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם, ושכל אדם צריך עם אמונתו לחיות. וגם אם אלוהים יחליט שלא מגיע לך יותר לראות אני אסכים איתו. כי הסבל שאימא שלי עוברת כרגע לא מגיע לה על זה שהיא רצתה לעשות הליכה בעיר שלה".


הפוסט שהפך ויראלי תוך מספר שעות זכה לאלפי שיתופים ותגובות המגנות את האדם שפצע את אמה של אסרף, אך עם זאת רוב המגיבים ציינו כי אין קשר בין המעשה לציבור אליו האדם שהשליך את האבן שייך.

"אני, בשם החרדים הנורמליים, מאחלים לאמא שלך החלמה מהירה. אכן בושה וחרפה זוהי כלל וכלל אינה דרכה של תורה. בושה וחרפה על התנהגות דוחה ושפלה", כתב אחד הגולשים שהזדהה כחרדי.

גולשת אחרת כתבה: "אנשים דפוקים יש בכל מגזר, ומגיע עונש חמור לבן אדם שמרים אבן. לא מצדיקה מעשה כזה באף ציבור אבל בהחלט בואו נצא מהכללות. בתמונה רואים גם את הנשמות הטובות שיש במגזר. רפואה שלימה ומהירה לאימך. ושנזכה לקבל כל אדם ודרך חיים ולא על פי מלבושיו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
המצחיק הוא שדווקא 'המחבלים'מטפלים
| 10-05-2017 11:11
2
צניעות ברחובה של עיר
צבר ארם | 10-05-2017 14:49
לא ראוי לזרוק אבן, אבל גם לא ראוי לערוך פרובוקציות של פריצות באיזור שגם אוכלוסה חרדית חיה בו. ועוד ,מצחיק" שהאמא בלבושה מחרבנת על החרדים בקרבם היא חיה. מענין שכל הזבלות שרצו לערפאת בזמנו, הלכו עם כיסוי ראש חזה וזרועות. ועוד "מצחיק" שזה ממשפחת אסרף שאמורה לזכור את ספורה של סוליקה חטשואל מפאס, שחברה את שפת שמלתה לבשר רגליה בסיכות, לבל יתגלו רגליה כשניגררה למות ע"י סוסים בפקודת הקאדי, בסה"כ לפני כ 120 שנה !
האם חרדים משנים לבושם באיזור חילוני כדי להתחשב?
דרישה חצופה | 10-05-2017 16:05
מי שלא מכבד את זכותה של חילונית ללכת בלבוש הנהוג בחברה חילונית, אני לא חושב שצריך לכבד את אמונתו או להתחשב בה. לא נראה לי ששמירה על לבוש ומנהגים חילוניים היא פרובוקציה או התגרות, כשם ששמירה על מנהגים חרדיים בסיסבה חילונית אינה פרובוקציה. מי שתובע מחילונים או לחרדים לשנות את לבושם הרגיל או התנהגותם, וטוען שמגיעה לו "התחשבות" באורח חייו, הוא הפרובוקטור. התחשבות היא עניין הדדי - אדם ינהג בהתחשבות שלפנים משורת הדין כלפי מי שמתחשב בו באופן דומה. היא אף פעם לא דבר שלגיטימי לתבוע מהזולת.
3
ישנה קבוצה של בערך עשרה חולי נפש שסובלים ממחלת הצדיקות.
צבי טיירי | 10-05-2017 15:29
ייש צורך דחוף שהמשטרה בסיוע אזרחים שנפגעו.שיכניסו אותם לטיפול בבידוד.לפני הרצח הבא.הכתובת על הקיר.ואם הבעיה הם האחראים שבשטח.להחליף אותם ומהר.
4
צניעות בני בלק נוסח סדום ועמורה.
צבי טיירי | 10-05-2017 15:38
שנאמר אל תצדק הרבה.פן תרשע.צניעות לא משיגים בלשבור ראש.ומי שביצע מקומו בשלוותה או בכלא.למנוע פגיעה באזרחים ובחולה בנפשו.
5
הוא אכן מחבל וצריכים לנטרל אחד כזה
עמית אלתם | 10-05-2017 15:52
כל מי שרוטה מחבל דתי תוקף. שימורי אותו. אם מנטרלים ילדה בת 12 עם מספריים, ודאי שצריך לנטרל עבדאי חרדי שבא לחבל עם סלע
6
אולי אפשר פעם הבאה בלי תמונה כזו???
ינון | 14-05-2017 14:03
אולי אפשר פעם הבאה בלי תמונה כזו???
7
זה מיעוט מטופש, אבל למה את שונאת אותם יותר ממחבלים?
לילך | 29-06-2017 11:59
עם כל זה שהמעשה מגונה מאוד, הוא לא יותר גרוע ממחבל!