את משרד הפרסום "בראש סרוג – "bopo העוסק באסטרטגיה, פרסום, דיגיטל ויח"צ,  מנהל דורון ביינהורן, העוסק בשנים האחרונות בפרסום ודיגיטל במגזר הדתי לאומי.

בקביעת המזוזה בפתח המשרד  התכבד אביו, יוסי ביינהורן.

הבעלים של בולטון פוטנציאל אברהם בריסק בטקס

הדוברים נשאו דברי תורה וברכה להצלחת המשרד החדש.

דורון ביינהורן מסר ל'סרוגים': "אני שמח להצטרף למשפחת 'בולטון פוטנציאל' שמובילה את הפרסום במגזר הדתי כבר שנים רבות. אני מאמין ששילוב של צוות מקצועי עם ניסיון, לצד הכלים החדשים שמאפשר העולם הדיגיטלי, יאפשרו לנו להביא את לקוחותינו לצמיחה במגזר הדתי לאומי"