חבר הפרלמנט לאורן חזן: אל תתערב במה שאתה לא מבין - סרוגים

חבר הפרלמנט לאורן חזן: אל תתערב במה שאתה לא מבין

בעקבות תמיכתו של ח"כ מהליכוד במועמדת הימין הקיצוני בצרפת, משיב לו חבר הפרלמנט מאיר חביב: "מוטב לאורן חזן שלא להתעסק בדברים שהוא אינו מבין בהם, אסור ליהודי להצביע עבור לה פן"

חבר הפרלמנט לאורן חזן: אל תתערב במה שאתה לא מבין
  תומך בלה פן. חזן (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

הבחירות בצרפת, נערכות היום, וביומן הצהריים ברדיו 'קול ברמה' התראיין ח"כ אורן חזן (הליכוד) שהביע תמיכה דווקא במועמדת הימין הקיצוני מארי לה-פן.

חזן אמר בשידור "טראמפ אמר שארה"ב שייכת לאמריקנים, כך גם לה פן אומרת שצרפת שייכת לצרפתים. זו הדרך לעצור את האיסלאם הקיצוני ואת צרפת מלהפוך למדינה פלסטינית באירופה ולכן אני תומך בה."

ציוץ התמיכה של חזן למארי לה פן

האזינו לראיון ברדיו קול ברמה

חבר הפרלמנט מאיר חביב שעלה אחריו לשידור תקף את הדברים ואמר: "מוטב לאורן חזן שלא להתעסק בדברים שהוא אינו מבין בהם, אסור ליהודי להצביע עבור לה פן", קבע חביב והוסיף: "היא מכחישת שואה ונגד שחיטה יהודית, ומה שקרה בבלגיה בנושא השחיטה יקרה גם בצרפת."

חביב התייחס גם להודעות זימון לבחירות בצרפת שקיבלו תושבים ישראלים המתגוררים מעבר לקו הירוק, כמו מודיעין עילית וכוכב יעקב ובהם נכתב: "מודיעין עילית – הטריטוריה הפלסטינית", זה דבר חמור מאוד, סיים חביב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אורן חזק צודק וחביב הוא גוי הדיוט! לה-פן תגרש היהודים!
גימי-יהודי מיהודה | 07-05-2017 15:18
אתה רוצה שמאות אלפי יהודים יהפכו לפליטים חסרי רכוש?
שאול | 07-05-2017 17:43
2
זה נבלה וזה טריפה
רפי | 07-05-2017 15:19
וכי אם המועמד ה"ליברל" יעלה זה טוב ליהודים? בלגיה נחשבת לקיצונית? בכל אירופה נאבקים בשחיטה הכשרה וזה ממש לא בגלל "קיצוניות" אלא בגלל אנטישמיות. חביב כנראה לא יודע בעצמו מה קורה סביבו.