"סמרטוטה, זבל": רגב הותקפה בתל אביב. צפו - סרוגים

"סמרטוטה, זבל": רגב הותקפה בתל אביב. צפו

הפעיל החברתי עורך הדין ברק כהן, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה תוקף מילולית את שרת התרבות והספורט, מירי רגב ומטיח בה האשמות: "את סמרטוטה, זבל, לא דמוקרטית"

author-image
"סמרטוטה, זבל": רגב הותקפה בתל אביב. צפו

הפעיל החברתי ומייסד תנועת המחאה "באים לבנקאים", עורך הדין ברק כהן, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה תוקף מילולית את שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בשעה שהייתה במחיצת בני משפחתה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. בסרטון כהן צעק, קילל והטיח בה האשמות: "את סמרטוטה, זבל, לא דמוקרטית".

כהן נתקל ברגב ברחוב בדיזינגוף וצילם את עצמו תוך כדי שהוא מטיח בה את ההאשמות. "את גיבורה רק על האשכנזיאדה של מרץ, נכון?על דמוקרטים מזרחים את לא גיבורה".

השרה הגיבה לו: "אתה מדבר שטויות אני לא רוצה אפילו להתייחס אליך". כהן המשיך בשלו ואמר לרגב: "את אוכלת רק שרצים, את יהדות את? את סמרטוט של הגזענים המזרחים, שרת תרבות עאלק".

מאנשיה של השרה נמסר כי נסיונות ההתעלמות שלה לא הועילו, וכי ברק ידוע כ: "אנרכיסט אנטי ציוני ושמאלן קיצוני שבעבר הטריד אנשי ציבור". נגד ברק אכן הוצאו בעבר צווי הרחקה, בעקבות פעילותו נגד בכירים בתחום הבנקאות בישראל. קצין הביטחון של משרד התרבות והספורט הגיש נגדו הערב תלונה במשטרה.


"אכן הותקפתי היום אני ובני משפחתי ברחוב דיזינגוף בתל אביב", סיפרה רגב. "מסוג המחיר שאיש ציבור ומשפחתו לא צריכים לשלם בחברה שלנו. בטוחה שהמשטרה תטפל בתוקף הזה כנדרש. לא מתרגשת ממנו ומשכמותו. נמשיך לעשות טוב לעם ישראל".

״השרץ היחיד שנדבק אלי באירוע הזה היה האנרכיסט האלים הזה. הטענה שלו כאילו נכנסתי למסעדה לאכול היא שקר גס שנועד להמשיך להטריד ולהכפיש".

עוד הוסיפו כי "כל מי שהיה ברחוב ראה שכדי להימנע מעימות ציבורי ברשות הרבים, השרה נכנסה עם משפחתה למסעדה הראשונה בדרכה כדי להמתין לבואה של המשטרה. משראתה שהתוקף ממשיך לצלם ולהטריד בפתח המסעדה, דבר שגרם המולה בתוך המסעדה, היא יצאה והמשיכה בדרכה".

עורך הדין ברק כהן הגיב לאתר 'מאקו' ואמר כי "בוז והוקעה של פוליטיקאית קטנה שעשתה את הונה מהפצת רעל גזעני הוא מסר פוליטי חשוב. אין יותר ראוי מלהצביע בקולי קולות על הצביעות של מי שמתיימרת לדבר בשם היהדות, ובפרהסיה נכנסת למסעדת פרות ים המוכרת שרצים. הביטויים שלי כלפיה עומדים כנגד הצביעות והבעלות המזויפת שלה על המזרחיות ועל היהדות. שיעור בנימוסי שפה אני לא מקבל ממי שהסלוגן שלה הוא 'הסודנים הם סרטן בגוף שלנו'. בוודאי גם לא על אהבת ה' שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
את גדולה
בטיטו | 21-04-2017 11:42
אוהב אותך השרה רגב את גדולה מהחיים מיזרחי גאה
2
רק שימו לב שמכולם דווקא YNET (השמאלן) לא טרח להביא כתבה
גג | 21-04-2017 15:26
3
עו"ד ברק
רחלה | 23-05-2017 8:18
צריך לשים את האדיוט הזה מאחורי סורג ובריח. האיש מטרד ציבורי, חצוף ואחראי לסנסציות יזומות על ידו כשהוא "הכוכב" הראשי ואח"כ מעלה לפייס את הסרטונים.