שרון גל נגד 'עובדה': "אלאור יחייך בדרך הביתה" - סרוגים

שרון גל נגד 'עובדה': "אלאור יחייך בדרך הביתה"

מיד לאחר שידור התכנית 'עובדה' בערוץ 2, פרסם גל פוסט תמיכה בחייל שהורשע בהריגת מחבל ותקף את התזמון בו נערך הראיון עם התובע: "בזיון להזמין את התובע לראיון שבועיים לפני הערעור"

author-image
שרון גל נגד 'עובדה': "אלאור יחייך בדרך הביתה"
  (צילום מסך מתוף עמוד הפייסבוק של שרון גל)

חבר הכנסת לשעבר וכוכב תכנית הריאליטי 'האח הגדול', שרון גל, התייחס אמש (שלישי), לתכנית 'עובדה' שעסקה במשפטו של הלוחם אלאור אזריה, הנאשם בהריגת מחבל מנוטרל, ואמר כי בסופו של דבר אלאור יהיה זה שיחייך כל הדרך הביתה.

במהלך התכנית התייחס עורך הדין נדב וייסמן, התובע בתיק אזריה, לתוצאות המשפט ולהתנהלות משפחת אזריה ועורכי דינה ודחה מכל וכל את הטענות כי מדובר במשפט ראווה: "זה לא היה משפט ראווה. זה היה הדבר החשוב שעשיתי בחיי", אמר וייסמן.


מיד אחרי שידור התכנית תקף גל את התובע וכינה אותו אובססיבי: "התקשורת המפוארת והתובע האובססיבי ימשיכו לעשות הכול כדי להכניס לכלא לוחם מצטיין שירה במחבל לאחר שחש סכנה בזירת פיגוע". גל צירף לפוסט תמונה שלו ושל אזריה כשהם מחוייכים והוסיף: "נעשה הכול שלאחר הערעור זו תהיה התמונה: אלאור מחייך בדרך הביתה".

גל המשיך ומתח בקורת גם על התזמון של שידור התכנית, שבועיים לפני הערעור על גזר הדין, וכתב: "ביזיון – להזמין את התובע לראיון שבועיים לפני הערעור ולא להזמין סנגור. אבל לא יעזור להם – בעזרת ה' ננצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מה שעושים לאלאור הוא רשעות לשמה. בסרט היחיד שפועל הוא א
א.מ.א | 19-04-2017 16:04
יש צעקות ברורות שהמחבל נושא מטען. כאוס רציני בשטח. אלאור מאופיו לוקח אחריות ויורה בחלאה שזז דקות לפני. וכל זה לאחר שטיפל בחברו. כמה אפשר להתאכזר ללוחם. די ! גם אם טעה הוא עדיין לא האוייב האוייב זה זה שבא לרצוח אותו ואת חבריו ! התובע אמר שאין בטחון שלא ירה שוב במישהו - תובע מטורף !
2
מה שעושים לאלאור זו רשעות לשמה. שמענו אתמול את התובע ונ
א.מ.א | 19-04-2017 16:14
"אלאור עלול לירות שוב " שאלנו את עצמינו האם הוא מכוון ברצינות.האם הוא זה שנתן חוו'ד לשופטים. בסרט רואים שאלאור היחיד שפועל בשטח יחד עם המתנחלים ורואים שיש צעקות בשטח שהמחבל נושא מטען. מישהו לקח בחשבון את אופיו של אלאור רואים שהוא לוקח אחריות גם זה שהוא חייל מצטיין מראה שהוא לוקח אחריות. די !! תניחו לו זיכוי מוחלט וגם בקשת סליחה מגיעה לו
3
כמה שאתה מזיק ללוחם
האזרח הרותח | 20-04-2017 8:09
הבטחות שוא, ללא ביסוס משפטי ועובדתי למרות שהלוואי והלוחם שלנו ישוחרר לביתו. שרון גל הדפוק העכשיו שבזמן מתן פסק הדין בחר להיות כוכב ריאלטי באח הגדול ואת האח האמיתי שלו אזריה השאיר להתמודד לבדו באולם בית המשפט. קשקשן חסר מצפון ורודף תקשורת סידרתי.
4
שניהם יאכלו אחד את הכובע של השני
גילה | 21-04-2017 0:17
5
אילנה זיין - מכשפה מכוערת , חנונית ואידיוטית - שתלך
אוראור | 23-04-2017 16:59
לעזה [ תרתי משמע ] - לא נמאס לה להיות כזאת ארסית ? מי היא בכלל? עם איך שהיא נראית ומתנהגת - פלא שבכלל בעלה הסכים לקחת אותה לאישה.
6
שרון גל על הגל
תמי | 30-08-2017 23:22
שרון גל אנו גאים בך ובמעשיך מתגעגעים אליך תחזור לכנסת מחכים לך ...... אנו איך לאורך כל דרך .