נגמרו הפדיחות? וואטסאפ בדרך לביטול הודעות שנשלחו בטעות

נגמרו הפדיחות? וואטסאפ בדרך לביטול הודעות שנשלחו בטעות

למי מאיתנו לא קרה לשלוח הודעה לקבוצה הלא נכונה או להתחרט על הודעה שכבר שלחנו? בכירי ווטסאפ מודעים לבעיה הנפוצה ולפי הדיווחים- הם ממש בקרוב הולכים לעשות סוף לפדיחות שלנו

author-image
בקרוב: וואטסאפ תאפשר לנו לחסוך פדיחות מיותרות
  הסוף לפדיחות מגיע ? (צילום: שטארסטוק)

לאחר שהוסיפה את הסטורי ואת שלל העידכונים שהיו נחוצים יותר ופחות, ווטסאפ מפתחת כעת את אחד העדכונים השימושים ביותר עד כה. העדכון החדש עתיד לפתור לנו לא מעט פדיחות ולבטל את ההודעות עד ל5 דקות מזמן השליחה.

העדכון החיוני כבר הופיע באופן זמני במהדורת הבטא בגרסת v2.17.150 באנדרואיד, וככל הנראה הוא מתבצע רק על הודעות שטרם נקראו ע"י הנמען (כלומר לפני 2 ה "VV" הכחולים).

האם בקרוב כבר לא נצטרך להתחרט ולמצוא שלל תירוצים, על הודעה שנשלחה בטעות? (צילום: שטארסטוק)

עתיד להיות זמין בקרוב באנדרואיד

הפרטים על העדכון החדש של ווטסאפ נחשף לראשונה בחשבון הטוויטר WABetaInfo, בו נכתב: "הפיצ'ר צפוי להיות זמין בקרוב מאוד, אך קרוב לוודאי שנצטרך לחכות לעדכון הרשמי של אפליקציית ווטסאפ במכשירי אפל תומכי iOS".

כזכור גם בשנה שעברה ווטסאפ החלה לבדוק את האופציה לערוך ואו למחוק הודעות שכבר נשלחו, אך זה נשאר בגדר בדיקה של החברה. ונכון להיום בכירים בחברת ווטסאפ  עדין לא אישרו באופן רשמי את המידע, אך נראה שהפעם זה קרוב מתמיד למימוש.

בנוסף לכך נחשף גם שהעדכון צפוי לכלול גם אפשרויות נוספות כמו: שינויי הפונט, שיתוף מיקום באופן מדויק יותר וגישה נוחה יותר לעדכן את אנשי הקשר שמספר הטלפון שלהם הוחלף.

=============

מקור הידיעה 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חשוב מאוד. בהצלחה.
| 11-05-2017 23:44