דוד ביטן: "אם סער ייצור אופוזיציה בליכוד הוא יעשה טעות"

דוד ביטן: "אם סער ייצור אופוזיציה בליכוד הוא יעשה טעות"

מתייחס לחזרתו של גדעון סער לחיים הפוליטיים ואמר כי הוא מברך על המהלך שכן הוא מעדיף שאנשים יישארו בליכוד מאשר שיקימו מפלגה חדשה כמו שעשה משה כחלון

"אם סער ייצור אופוזיציה בליכוד הוא יעשה טעות"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד, מתייחס לחזרתו של גדעון סער לחיים הפוליטיים ואמר כי הוא מברך על המהלך שכן הוא מעדיף שאנשים יישארו בליכוד מאשר שיקימו מפלגה חדשה כמו שעשה משה כחלון.

בראיון למרדכי לביא ברדיו 'קול חי', אמר ביטן: "אנחנו מעדיפים שאנשים יישארו בליכוד ולא יעזבו את הליכוד כמו שקרה עם כחלון. סער לא עזב את הליכוד אף פעם. והוא החליט לחזור לליבה של הליכוד, למקום טוב בליכוד והוא הבין שצריך שנה, שנה וחצי בשביל להתמודד ולהגיע למקום טוב".

ביטן סיפר כי "ניהלתי בשמונה חודשים האחרונים מספר שיחות איתו והוא אמר לי כי הוא מתכוון לחזור לליכוד ולהתמודד, עוד הרבה לפני משבר התאגיד".

על השאלה האם סער יוביל אופוזיציה נגד נתניהו בתוך הליכוד, אמר ביטן: "חוץ מגדעון סער יש עוד אנשים שרוצים להיות מועמדים אחרי נתניהו. זה אומר שהם נגד נתניהו?".

ביטן הוסיף כי "בליכוד אי אפשר ללכת נגד רה"מ וראש הליכוד. זה לא בד.נ.א של הליכוד ולכן גדעון סער לא יבוא ויתקוף את רה"מ והוא לא יבוא כאופוזיציה. הוא רוצה להיבחר לא בראש הרשימה אלא בחמישיה הראשונה ולכן הוא צריך לעבוד מהיום. אם הוא כן יצור אופוזיציה בליכוד הוא יעשה טעות" אומר ח"כ ביטן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו