מאטליה באהבה: מתכון לספגטי 'אל קרטוצו'

מאטליה באהבה: מתכון לספגטי 'אל קרטוצו'

לפעמיים לא צריך לטוס כדי 'לטעום עולם', אפשר פשוט לפתוח את המטבח הביתי שלנו ולגלות עולמות חדשים והפעם- קפיצה קטנה אל אטליה עם מתכון פשוט לספגטי 'אל קרטוצו'- פסטה כמו שלא הכרתם

מתכון ללהיט האטלקי: פסטה אפויה בנייר
  (צילום: www.bellalimento.com)

מתכון לספגטי 'אל קרטוצו'

לפעמיים לא צריך לטוס כדי 'לטעום עולם', אפשר פשוט לפתוח את המטבח הביתי שלנו ולגלות עולמות חדשים והפעם- קפיצה קטנה אל אטליה עם מתכון פשוט לספגטי 'אל קרטוצו'- פסטה כמו שלא הכרתם.

מצרכים:
2 כפות שמן זית
2 שיני שום, כתושות
2 כפות פטרוזיליה קצוצה
2 כוסות עגבניות תמר קצוצות
1/2 כוס יין לבן יבש
מלח ופלפל שחור לפי הטעם
450 גרם ספגטי
1/4 כוס פרמזן / צהובה מגוררת
2 כפות בזיליקום טרי קצוץ

אופן ההכנה:

1. על אש בינונית, במחבת גדולה עם שוליים גבוהים מעט מחממים את השמן ומוסיפים את השום והפטרוזיליה לטיגון במשך דקה. יש להיזהר שהשום לא יישרף.

2. מוסיפים למחבת את העגבניות הקצוצות, מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה. יש לערבב לעתים קרובות ולבשל על אש קטנה במשך 15-20 דקות.

3. בסיר גדול מרתיחים מים מומלחים בנדיבות. כאשר המים רותחים ומבעבעים- מוסיפים את הספגטי ומבשלים לדרגת עשייה 'אל דנטה' (מספר הדקות המצוין על האריזה, פחות דקה אחת) לאחר מכן מסננים ושומרים את מי הבישול. מוסיפים את הפסטה לרוטב שבמחבת, ומערבבים.

4. לפני ההגשה בוחרים בנייר אפייה מרובע בגודל 60 סמ"ר. ניתן גם לחלק למנות אישיות, בניירות אפייה בגודל 15 סמ"ר. לכל מנה, משתמשים ב-2-3 ניירות, כי נייר אחד דק מדי לאפייה.

5. מניחים את הספגטי במרכז כל נייר אפייה, ומפזרים מעל גבינת פרמזן / צהובה ובזיליקום ועוטפים(ראו בסרטון למטה). לאחר מכן מניחים את המנות העטופות על תבנית אפייה, ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, במשך 8-10 דקות.

בתאבון!

לצפייה באופן ההכנה:  

======

מקור

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו