בתפקיד המבוגר האחראי - נפתלי בנט - סרוגים

בתפקיד המבוגר האחראי – נפתלי בנט

בעוד נתניהו, כחלון וחברי הליכוד משליכים לאוויר ססמאות ללא היכר, יו"ר הבית היהודי נראה כמבוגר האחראי היחיד שיכול להעניק לשניים סולם לרדת מהעץ הגבוה עליו טיפסו

בתפקיד המבוגר האחראי - נפתלי בנט
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/פלאש90)

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, נראה ביממה האחרונה כמבוגר האחראי בכל הנוגע למשבר הקואליציוני בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשר האוצר משה כחלון. בעוד בסביבתו של כחלון מבהירים כי הוא לא פוחד מהליכה לבחירות ובזמן שכל מספר שעות עולה חבר כנסת או שר אחר מהליכוד ומאיים בפיזור הכנסת והליכה לבחירות, נראה שבנט הוא היחיד שמבין את גודל השעה ואת המשמעויות הכרוכות בלשבור את הכלים.

גם גורמים בשמאל, לצורך העניין חברי המחנה הציוני והעומד בראשו יצחק הרצוג, לא נראים כמי שטובת המדינה לנגד עיניהם וכבר פועלים להביא לפרישתו של כחלון והקמת ממשלה חלופית. אם באמת היה אכפת להרצוג וליואל חסון מרצון העם הם היו קוראים לכחלון לפרוש וללכת לבחירות, אך גם הם יודעים שרצון העם לא איתם ולכן הם מנסים בדרך לא דרך לסלול את דרכם לממשלה.

"מדינת ישראל צריכה יציבות ולא בחירות, השקעה באזרחים ולא השקעה בקלפיות", אמר בנט לפני שעה קלה (ראשון) וציין, בעיקר לאוזני חברי הליכוד כי "יש לנו ממשלה לאומית טובה, יש לנו שר אוצר טוב ואכפתי שעושה הרבה למען המדינה".

בנט פנה אף לנתניהו השוהה בסין ואמר: "בואו לא נגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. לא ניקח מדינה לבחירות בגלל תאגיד. שאלו כל חייל, מורה או חקלאי – הם לא מבינים על מה המשבר. יש לנו מדינה ואת המדינה הזו צריך לנהל. כשראש הממשלה יחזור מסין אני משוכנע שתימצא הדרך לפתור את המשבר".

לפי שעה טרם ברור מי מהצדדים יהיה הראשון לרדת מהעץ. כחלון ונתניהו טיפסו על עץ גבוה שאחד מהם ייפול ממנו ויחטוף מכה קשה. נתניהו מצידו השליך לכחלון כבר אתמול גלגל הצלה כשאמר כי אינו מוכן לשלוח אלפי משפחות ללא עבודה רגע לפני חג הפסח. כחלון חייב לאחוז בשתי ידיו את הסולם ולהצטייר, כפי שהוא רוצה שיקרה כל העת, כשר האוצר החברתי שהיה בו בשנים האחרונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין למה אין תגובות
יהודי פשוט | 19-03-2017 18:02
כנראה א"א לא רואה צורך להגיב על ליקוק מתמשך כזה. דחילק סרוגים, יש לנו יותר שכל ממה שאתם חושבים
2
יהודי פשוט אתה יודע למה אין תגובות משום שאתר סרוגים
לא מעט פעמים מסתירים אמת | 20-03-2017 6:34
מהציבור לכן אין תגובות, אם כי תגובותיי לרוב נכנסות, בנט מבוגר אחראי, בנט יודע שאם נתניהו נופל הוא ושקד מחוסלים פוליטית, בנטו המלשין לדרוקר מערוץ 10 בעניין ביביטורס והתברר שהכל לא נכון, מה זה מלשין, זה שטנקר, זה בנט ושקד שני שטנקרים, גנבו מפלגה בעורמה בקניית קולות מחרדים כשרונצקי מגבה אותם וכך גברו על אורלב, יש הזדמנות לתקן יש הרבה מתמודדים מול שני הפולשים למקום לא להם, שקד מדליפה לנוני מוזס תמורת כתבות אוהדות כלפה, הצמד בנד ושקד הלא מוסריים ולא בגלל חילוניותם שהייתה ידועה, הם אנשים לא מוסריים וזהו, המבוגר האחראי בדיחה עלובה, 31 מיליון ש"ח חובות לבית היהודי מאז שבאו הצמד בנט ושקד, זו האחריות שלהם, זבנט שכל יום שני וחמישי יצא הוא ושקד ומועלם נגד ראש הממשלה אישית ונגד הממשלה והפריעו לתפקודה, זה בנט בתקוה שיובסו בפריימריז לבית היהודי בנט ושקד ונראה מה הם שווים באמת, נו נראה את סרוגים יפרסמו בשם חופש הביטוי את התגובה, אם לא יש אתרים אחרים שאפשר לכתוב את האמת על הצמד בנט ושקד, זה המעט שנכתב, זה הרבה יותר גרוע ממה שאנשים יודעים על הצמוד הזה.