לפיד לארדן: "מצפה ממך לפעולה מיידית והחלטית" - סרוגים

לפיד לארדן: "מצפה ממך לפעולה מיידית והחלטית"

בעקבות תליית בובות המחופשות לחיילים חרדים בירושלים והמשך ההסתה נגד החיילים החרדים, יו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, פנה היום במכתב לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בדרישה לעצור במיידי את החשודים במעשה

לפיד לארדן: "מצפה ממך לפעולה מיידית והחלטית"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בעקבות תליית בובות המחופשות לחיילים חרדים בירושלים והמשך ההסתה נגד החיילים החרדים, יו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, פנה היום (שני) במכתב לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בדרישה לעצור במיידי את החשודים במעשה.

במכתבו לארדן כותב לפיד: "היום נחשפנו לתמונות מזעזעות שאין אזרח במדינת ישראל שיכול להישאר אליהן אדיש. בשכונת מאה שערים שבירושלים תלו מספר בובות המחופשות כחיילים חרדים, באותה דרך בה נהוג לתלות בובות בדמות המן הרשע בחג הפורים. כל אדם שפוי במדינת ישראל, כולל רוב החרדים, אינם יכולים להישאר אדישים למראות כאלו. מדינת ישראל לא יכולה לעבור על זה בשתיקה".

"ההסתה הגוברת נגד החיילים החרדים מחייבת טיפול עמוק ויסודי כדי למנוע את התופעות הללו. מדובר במעשה אלימות דוחה, בטירוף דעת שאין להשלים איתו ואין לעבור עליו בשתיקה", כתב לפיד.

במכתבו קורא לפיד לארדן לבצע מעצרים מיידים של מי שביצעו את המעשה: "שמחתי לראות שהתבטאת נגד תופעה חמורה ומזעזעת זו ואני בטוח כי גם אתה נחרדת לראות את המראות הללו. אך במקרה הזה אין שום בעיה לראות מאיזה מרפסות תלויות בובות התועבה האלה ולבצע מעצרים מידיים. מי שתולה בובה כזו צריך לבלות את הלילה הקרוב במעצר. אני, כמו רובם המכריע של אזרחי ישראל מצפים ממך ומהמשטרה לפעולה מיידית והחלטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה זה הסתה?
בני | 13-03-2017 23:37
אולי מישהו יסביר לי מה זה "הסתה"? לפעול ולשכנע חרדי להתגייס לצבא בניגוד לאמונתו - מותר. לשכנע ולחזק אותו באמונתו ולא להתגייס למקום המסכן את אמונתו - זו הסתה? חוקים כאלה ו"הגיון" כזה פעלו במשטרים אפלים ששלטו עלינו בגלות. אוי אבא, מתי נצא כבר מהגלות הזאת??
2
איפה חברי הממשלה החרדים.
Mt | 14-03-2017 20:31
למה הם שותקים. הרי האנשים האלה הורסים לכל החרדים ולכל המדינה. אני מצפה מרבני הדור לקום ולהתריע. עד היום חשבתי שהרבנים אשמים במעשי חסידיהם. אבל מהיום אני בטוח שהרבנים הם האשמים הראשונים והעיקריים. הרי החסידים שומעים רק בקול רבניהם.
3
יאיר לפיד אני מצפה ממך
יאיר | 28-05-2017 12:49
לצאת מהרעיון של להנהיג אותנו. אתה לא מתאים לשבת בשום הנהגה מלבד הנהגת עיתון או ערוץ כזה או אחר.