אחרי שאינסטגרם ואפילו ווטסאפ התקדמו אל עבר הלהיט החדש שהביאה לעולם הרשת החברתית 'סנאפצ'אט', גם פייסבוק לא עומדת בלחץ החברתי ומשיקה את הפיצ'ר החדש-'מסנג'ר דיי'.
הפיצ'ר הושק בשבוע שעבר בארצות-הברית ויגיע השבוע למשתמשי פייסבוק בישראל ובשאר רחבי העולם. 'מסנג'ר דיי' יאפשר לשלוח בתיבת השיחה של 'מסנג'ר' תמונות וסרטונים שיהיו זמינים לצפייה ברשת, למשך 24 שעות בלבד (בדומה לסנפצ'אט).

הבונוס- הפיצ'ר יאפשר למעלה מ-5,000 מסגרות, פילטרים ותוספים לתמונות ולסרטונים, אותם ניתן להגדיר עם מי לשתף, בדומה למה שניתן כבר לעשות היום בסטוריז ב'וואטסאפ', לאחר העדכון האחרון לפני כחודש.
ואם גם אתם שואלים- למה כל הרשתות החברתיות השייכות למארק צוקרברג) מכניסות אליהן את הסטוריז? אז הסיבה המרכזית טמונה בכך שצוקרברג ניסה לרכוש כבר פעמים רבות, בסכומי ענק את סנאפצ'אט (שהפיצ'ר המרכזי שלה הוא הסטוריז ל24 שעות). אך החברה התנגדה ולא התרצתה להצעות של המיליארדר מפייסבוק, שכנקמה משיק את הרעיון של סנאפצ'ט לכל הרשתות שבבעלותו – פייסבוק, אינסטגרם ובוואטסאפ.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים