"נשקול מחדש את מעמדו של הרב לוינשטיין" - סרוגים

"נשקול מחדש את מעמדו של הרב לוינשטיין"

שר הבטחון התייחס בחומרה לדבריו של הרב לוינשטיין ואמר כי כשירותו להכין צעירים לשירות צבאי צריכה להיבחן שוב. הרב פוירשטיין: "דוחה בשאט נפש את דבריו"

author-image
"נשקול מחדש את מעמדו של הרב לוינשטיין"
  הרב יגאל לוינשטיין (צילום: מרכז ליב"ה)

סערת הרב לוינשטיין.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, מתח ביקורת חריפה על ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, בעקבות דבריו נגד גיוס בנות דתיות לצבא, ואמר כי עם שובו לארץ הוא יבחן מחדש את מעמד של הרב לוינשטיין ואת כשירותו להכין צעירים שלומדים אצלו במכינה לשירות צבאי.

"מאז הקמת המדינה נשים שירתו בצה״ל ותרמו תרומה עצומה לביטחון ישראל", אמר ליברמן במהלך ביקורו בארצות הברית.

"ההשתלחות של הרב לוינשטיין היא לא רק פגיעה בנשים בישראל, אלא פגיעה בצה״ל, במורשת של צה״ל ובערכים הבסיסיים של מדינת ישראל".

על הדרך בה בכוונתו לטפל בדבריו של הרב לוינשטיין אמר ליברמן: "כשאחזור לארץ מהביקור בוושינגטון נשקול מחדש את מעמדו של הרב לוינשטיין והכשירות שלו להכין צעירים לשירות בצה"ל".

מי שעוד דחה את דבריו של ראש המכינה בעלי, הוא הרב רפי פוירשטיין, יו"ר עמית בארגון רבני צהר.

"אני דוחה בשאט נפש את דבריו הפוגעניים של הרב לוינשטיין נגד בנות ישראל המתגייסות לצה"ל", אמר הרב פוירשטיין.

לדבריו: "הויכוח ביחס לגיוס בנות הוא לגיטימי אבל אסור שיגלוש להכפשות והשמצות. הבנות המתגייסות עושות זאת משיקולים ערכיים ורבות מהן הינן בוגרות מכינות בהן למדו תורה לקראת גיוסן. דברי חכמים בנחת נשמעים".

"הן לא יהיו יהודיות בקצה"

כאמור, בשיעור הכנה לצבא שנשא במכינת 'עצם' בשבוע שעבר, בפני התלמידים העומדים לפני גיוס קרא להם הרב יגאל לוינשטיין להתחתן כמה שיותר מוקדם, אפילו תוך כדי השירות הצבאי.

"אני לא מפחד להתחתן בצבא, כי כשאתה חם מהתנור אתה בוחר אישה חמה. בדוסיות. ודאי שהיא חמה כי היא אישה, אם לא שירתה בקרק"ל, אחרת איך תהיה חמה?", הוסיף הרב. "אז מה אם תהיה מפקדת פלוגה? שאלה של שיגעון, זה שייך לבית משוגעים. אבל זה ילדה דתית, עזבו את החילונים. שיגעו לנו את הילדות, מגייסים לנו אותן לצבא. הן נכנסות יהודיות, הן לא יהיו יהודיות בקצה. לא במובן הגנטי, כל מערכת הערכים שלהן תשתבש, סדרי עדיפויות: בית, קריירה – ישגעו את כולן, אסור להסכים לזה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
23 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
הרב לוינשטין כל הכבוד
עמי | 08-03-2017 8:44
הרב לוינשטין כל הכבוד, אל תפחד תמשיך להציג את עמדת היהדות האמיתית בריש גלי, ואין מה לפחד מהתקשורת שרוצה לסתום לנו את הפיות ולהשתלט על המחשבות והדיבורים שלנו כמו דיקטטורה, אם כל הרבנים יהיו כמוך, מדינת ישראל תראה אחרת,
2
באמת שאני לא מבין
| 08-03-2017 8:48
איך דבריו של הרב לוינשטיין הם פגיעה בנשים, פגיעה בצה"ל, ויותר מזה- איפה חופש הביטוי והדמוקרטיה בכל הסיפור הזה?! זה רק מראה עד כמה יש אנשים שפשוט מפחדים מדברי אמונה, מדברים גבוהים, חזקים שמבטאים אידיאולוגיה חזקה וברורה כמו של הרב לוינשטיין שליט"א.
פחד מוות
סתם אחת | 12-03-2017 22:03
כולם מפחדים פחד מוות מהאמת הפשוטה , מטבע מתפקיד. אישה זה דבר מדהים רק חבל שהפכו אותה למזולזלת וגברית. הרב לוינשטיין דיבר בכאב ,בסגנונו אך העיקרון פשוט ונכון הצער הכי גדול שלי זה ביזיון תלמידי חכמים. שרץ בכל המדיה. ברור שיש הרבה שמסכימים איתו שלא פוצים פה ומצד שני אנשים שבמקום להתיישר מעדיפים להתעקם יותר משיקולים שמעורבים בהם יוהרה וזחיחות דעת וכל כך הרבה בורות!
3
יישר כוח
שה אובד | 08-03-2017 9:12
יישר כוח לרב יגאל לווינשטיין על אמירת האמת הכל כך פשוטה וחשובה
4
דמגוגיה של כל היוצאים נגד הרב לוינשטיין ואיני מחסידיו
שחר | 08-03-2017 9:50
אשרי הרב לוינשטיין  שעומד על ההגדרות המהותיות ועל המשימה המרכזית של האשה כפי הגדרת התורה הקדושה. כל אלו שיוצאים כנגדו אינם מתחילים אפילו להבין מהו עומק תפקידה של האשה בחייה. והם אינם עושים זאת ע"פי תפיסת היהדות אלא ע"פ התפיסות המערביות החלולות.
עומק תפקידה של האישה
סתם חילוני | 09-03-2017 16:36
תפקידה של האישה בעולמו של הרב לוינשטיין מתחיל ומסתיים ברחמה. היא לא צריכה ללמוד תורה (ונדמה לי שגם אסור לה לקרוא בתורה). כל אשר היא צריכה לעשות זה להשריץ ילדים ולטפל בהם. הרב לוינשטיין מייצג את פרצופה האמיתי של היהדות של ימינו, אלימה, גסה, בהמית ומעל לכל אפופת פחד של אבדן שליטה על צאן מרעיתן של רבנים עלובים כמוהו. באשר לבנות הדתיות, אני מקווה שהן תצבענה ברגליים ותתגייסנה בהמוניהן. כל ציפורן בזרת שלהן שווה יותר מהתיש הטיפש הזה שמתקרא רב.
הרב לוינשטיין ממש מבין את עומק כבוד האישה???
יוסי | 08-03-2017 12:19
מי אומר על אישה נשים חמות תעשה לי טובה הבחור ירד מהפסים את הבת שלי הייתי מרחיק ממנו
5
כל הכבוד לרב
נועה | 08-03-2017 9:51
אוצר את האמת בלי לפחד
6
דוחה בשאט נפש את פויירשטיין הכומר המתיוון |!!!!!!!!!!!!
חרדלניק מתנחל | 08-03-2017 10:21
אשרינו שזכינו ברב לוינשטיין שליט"א - איש אמת אשר דובר דברי אמת ללא חת.
7
בתור דתי לאומי אני מתבייש ברב לוינשטיין
elad | 08-03-2017 10:52
כל כך הרבה חילול ה' והרחקת יהודים מהתורה ומהיופי שבה. זה לא התורה שאני מכיר ושאני גדלתי עליה.
גדלת
דוד | 08-03-2017 21:18
גדלת בציונות הדתית מאיפה שתכיר תורה.נו באמת.
8
מה התמיהה רואים שלב לוינשטיין אין דרך ארץ חד וחלק.
אבי | 08-03-2017 12:16
אפילו נער דתי בגיל הטיפשעשרה לא היה מתבטא בצורה זוועתית כזו ואני מאלו שמעדיף שרוב הבנות יעשו דירות לאומי אבל הרב לוינשטיין רק הרע את המצב.
9
תקלוט ליברמן משהו
יהודי | 08-03-2017 12:21
התרבות של הסמול היא לא שלנו ,ולא תחנכו אותנו באיומים לשנות את דבר ה' אל תשכחו שיש לכם עסק עם יהודים ,שעברו רשעים כמותכם בכל ההסטוריה ותמיד היהודים נצחו ,הערכים האוניברסליים שבשמם אתם הולכים ,לא לנו הם ,אים ימשיכו בדרכם ,גם הסמול לא יהיה משלנו .כמו הצדוקים ,הקראים השבתאים הנוצרים ועוד מעט הרפורמים ,כולם ניסו לשנות ובסוף נשארו עם עצמם וזה יהיה גורל החילוניות הכופרת
10
אדברה בעדותיך נגד מלכים ולא אבוש
דויד | 08-03-2017 12:24
הרב לוינשטיין שליט''א מציל את כבוד הציונות הדתית ואת כבוד התורה. כך צריך להראות רב אמיתי. לא חנפן ולא כל היום עומד מול המראה ושואל את עצמו איך אני נראה לפני שר הבטחון אלא איך אני נראה בפני בורא עולם .
11
צודק הרב לוינשטיין ומסכימה איתו
חנה | 08-03-2017 12:38
הצבא הרס לבנות הדתיות את המח עם הרפש שהוא דוחס להן. בתקופה יותר מאוחרת שהן תסבולנה משברים וכאבים בגוף, למי הן תבואנה בטענות? כל המכינות שחתמו הם ב- 90% מכינות חילוניות
12
מגזר ללא חוט שדרה!
חרדית | 08-03-2017 13:11
איזה אנשים מתנדנדים אתם, זה פשוט לא יאומן! במקום שתתנו גיבוי מלא לרב. (עד שיש לכם אחד כזה שלא מפחד לומר את האמת) אתם עוד תוקפים אותו??? ליברמן??? באמת??? הוא חזק גם מול שוברים שתיקה ובצלם ???
13
בושה ורדידות!!
חסרת זהות יהודית!!!!! | 08-03-2017 13:16
דברים רדודים , עצובים וחילול השם!! שירתתי בצבא ולא איבדתי את זהותי היהודית וכך חברותי. וראה איזה פלא...אני נשואה לבוגר כמה שנים בישיבה גבוהה והקמתי בית דתי . בנות דתיות משרתות בכבוד ומקדשות שם שמיים בהתנהגותן ובעשייתן. דברים מסוג כזה מכפישים, אינם נכונים ויגרמו לעוד רבות להמשיך ולהתגייס מתוך יראת שמיים .
לבנותיך
דוד | 08-03-2017 21:14
האם תשלחי את הבנות שלח לצבא?
14
לוינשטיין ושות'
מפדלניק אמיתי | 08-03-2017 14:58
בואו ונשים את הבעיה באור הזרקורים ולא נסתרה- לתנועת המזרחי לדורותיה הסתננו עשבים שוטים הקרויים חרדים לאומים ולא דתיים לאומיים... לוינשטיין ושות' רק מנסים לתפוס טרמפ על תנועתנו,אין להם ולמצע המפלגה/תנועה כל קשר. יואיל האיש ויפנה לאגודה/שס וכו' שם יתקבל בזרועות פתוחות..אין מצב של ללכת עם מחנה אחד,הדוגל בערכים מסוימים, ולהטיף ארס ובדלנות וחילול ה',נגד אותם ערכים. האיש ראוי ליהיות מחוץ למחנה הדתי הלאומי ובטח לא לייצגו באחד מהכלים החשובים-מכינות קדם צבאיות ושלא יבלבל את במוח-לא הובנתי כהלכה..אמש בטלויזיה כל הדיוט הבין...בושה.
הבעיה היא שאתה לא מתאים לערכי המזרחי האמיתיים. והוא כן.
מנחם | 10-03-2017 8:14
המפדל זאת תנועה של פשרנות. המזרחי הם המקור האידיאלי. צריך להגיע למצב של דגל ירושלים.
מי שמך?
מי שמך? | 08-03-2017 18:41
מפדלניק יקר! מי שמך להחליט מי שייך לאן. אם דרכו של הרב לוינשטיין לא מקובלת עליך אתה לא חייב לשלוח את ילדיך ללמוד אצלו. ב"ה חלק הארי מהנוער הדתי לאומי מזדהה מאוד עם הרב לוינשטיין ודרכו
15
מה יש לדתיים עם האובססיה לסקס?
מסכנים | 08-03-2017 19:35
בחיים מורה חילוני לא היה מעיז לומר "תבחרו אישה חמה"... לא פלא שהמסכנים סובלים מבוכריס, דוידי, הח"כ ההוא ועוד.. ועוד..
16
וואו. לשמוע את הלוחם המהולל איוט ליברמן מבקר את המפקד
אלדד | 10-03-2017 13:49
כמה צחיק איווט. לך לקסינו של מרטין שלאף ותשחק איתו קלפים ואל תבלבל את המוח שלנו. מי אתה בכלל? דש מאזריה עליו עשית סיבוב והפקרת אותו