בימין תוקפים את ליברמן: תפסיק את ההפחדות המיותרות - סרוגים

בימין תוקפים את ליברמן: תפסיק את ההפחדות המיותרות

אחרי ששר הבטחון אמר כי החלת ריבונות תיצור משבר מיידי עם ארה"ב, בימין אומרים לו "ההפחדות המיותרות האלה גורמות נזק לחופש הפעולה הישראלי". צפו

בימין תוקפים את ליברמן: תפסיק את ההפחדות המיותרות
  (צילום: ערוץ הכנסת)

בימין שוב תוקפים את שר הבטחון אביגדור ליברמן, שמאז שמונה לתפקידו הופך להיות הסמן השמאלי בממשלה.

הבוקר (ב') הגיע ליברמן לועדת החוץ והבטחון של הכנסת והתייחס להצעת החוק להחלת ריבונות על מעלה אדומים. ההצעה הייתה אמורה לעלות לועדת השרים לחקיקה ביום ראשון האחרון, אך נדחתה לשבוע הבא בגלל לחצים ממשרד ראש הממשלה.

"כדאי מאוד שהקואליציה תבהיר באופן ברור שאין שום כוונה להחיל כרגע ריבונות", אמר ליברמן והוסיף: "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה קיבלנו מסר ישיר ולא עקיף, כי החלת ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון פירושו משבר מיידי עם הממשל החדש בארה"ב."

(צילום: ערוץ הכנסת).

הפחדות מיותרות

סגנית שר החוץ ציפי לבני מהליכוד, ביטלה את דבריו של ליברמן: "השר ליברמן מנסה להכתיב מציאות שעוד לא נוצרה בוושינגטון. הדיאלוג המדיני עם האמריקאים טרם החל, הממשל הנוכחי עדיין לא גיבש את התכנית האסטרטגית לאזור. הממשל האמריקאי פתוח לחשיבה מדינית חדשה וכל האפשרויות עדיין על השולחן. ההפחדות המיותרות האלה גורמות נזק לחופש הפעולה הישראלי."

גם ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת, ח״כ יואב קיש מהליכוד וח״כ בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי קראו לליברמן "להפסיק את מסע ההפחדה נגד הריבונות."

לדבריהם: "אין עם כובש בארצו ולכן לא מדובר על ״סיפוח״ -אלא על החלת ריבונות בארצנו. נמשיך בדרכם של מנהיגי הציונות שהחילו ריבונות על חבלי ארצנו ב 1948, 1967 ו1981 ועכשיו הגיעה העת לצעד הבא: חוק הריבונות במעלה אדומים יקודם על ידנו ויזכה לרוב גם בועדת השרים לחקיקה וגם במליאת הכנסת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
המן היה צדיק גדול יותר ממנו בגלל שגם על העץ הוא
מרדי | 07-03-2017 18:42
המן היה צדיק גדול יותר ממנו בגלל שגם על העץ הוא השיג מנין...