חדשות חרדים

"זה של הציונים! אמרתי לו אתה לא מתבייש?!"

הרב מאיר מאזוז מסביר מדוע הוא מקפיד לעשות מי שברך לחייל צה"ל: "אנשים מוסרים את נפשם ודמם בשביל להגן עליך לא תעשה להם מי שבירך?! זה רשעות! זו כפיות טובה!"

"זה של הציונים! אמרתי לו אתה לא מתבייש?!"
צילום: (באדיבות ישיבת כסא רחמים)

ראש ישיבת כסא רחמים בבני ברק, הרב מאיר מאזוז מסביר מדוע הוא מקפיד לומר 'מי שברך' לחיילי צה"ל.

בדברים שאמר בכנס חרדי אמר הרב: "אמר לי מישהו למה אתה מברך את החיילים בשבת?, זה של הציונים!"

"אמרתי לו אתה לא מתבייש? אנשים מוסרים את נפשם ודמם בשביל להגן עליך לא תעשה להם מי שבירך?!. זה רשעות! זו כפיות טובה!"

(באדיבות ישיבת כסא רחמים)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
מאיר
05.03.17

השאלה למה לא אומרים שם אבינו שבשמים.. ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו וכו..