מנדלבליט: עורך דין פרטי ייצג את המדינה במקומי בחוק ההסדרה - סרוגים

מנדלבליט: עורך דין פרטי ייצג את המדינה במקומי בחוק ההסדרה

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הודיע הערב לבג"ץ, כי בעתירה נגד חוק ההסדרה מי שייצג את ממשלת ישראל יהיה עורך דין פרטי ולא הוא

מנדלבליט: עורך דין פרטי ייצג את המדינה במקומי בחוק ההסדרה
  (צילום: Emil Salman/POOL/פלאש90)

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הודיע הערב (רביעי) לבג"ץ, כי בעתירה נגד חוק ההסדרה מי שייצג את ממשלת ישראל יהיה עורך דין פרטי ולא הוא.

בהודעתו של מנדלביט, נאמר, בין היתר, כי בנסיבות אלה, לצד הצגת עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה במסגרת ההליך, סבור היועץ המשפטי לממשלה שיש מקום לצרף את ממשלת ישראל כמשיבה נוספת לעתירה, ולאפשר לה להגיש את תגובתה, וזאת באמצעות עורך דין פרטי שפרטיו יימסרו בהמשך.

כזכור, בחודש שעבר, מספר ימים לאחר פינויו של היישוב עמונה מיהודים, עבר חוק ההסדרה ברוב של 60 חברי כנסת תומכים לעומת 52 מתנגדים.

החוק עבר בתמיכת כל חברי הקואליציה למעט בני בגין שהצביע נגד, כפי שעשה בשלוש הקריאות הקודמות בכנסת. ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה באותה העת בדרכו לארץ מאנגליה, לא הספיק להגיע בזמן להצבעה.

יממה אחרי אישור החוק דווח בחדשות 2 כי מנדלבליט צפוי להתייצב בבג"צ ולטעון נגד החוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמה חמות (שויגעריות) היו לאחשוורוש? 3 חמות ואלו הם:
פורים | 01-03-2017 21:01
כמה חמות (שויגעריות) היו לאחשוורוש? 3 חמות ואלו הם: ★שככה כדכתיב 'וחמת המלך שככה'. ★בערה כדכתיב 'וחמתו בערה בו. ★כשך כדכתיב 'כשך חמת המלך מאיפה יודעים שהיה רק שרותים אחד בשושן הבירה? כתיב: ויתאפק המן‼️ מהיכן יודעים ש-ושתי היתה יתומה? כי היה לה קרן... איך יודעים שהמן היה אחרי דיאטה? - איש 'צר' ואויב.