צפו: הלקוחות הופתעו: זה מה שגילו בקרטון החלב - סרוגים

צפו: הלקוחות הופתעו: זה מה שגילו בקרטון החלב

סטודנטיות מבאר שבע, שערכו את הקנייה השבועית המשותפת שלהן, רכושו במבצע 5 קרטוני חלב. כשהגיעו לבית והכינו לעצמן כוס קפה, הן גילו בקרטון החלב משקה אחר לגמרי

author-image
צפו: הלקוחות הופתעו: זה מה שגילו בקרטון החלב
  (צילום מסך מתוך אתר מאקו)

סטודנטיות מבאר שבע, הלכו באחד מימי השבוע לערוך קנייה שבועית. הסטודנטיות שרצו לקנות חלב, הבחינו במבצע על החלב של חברת 'טרה'.

כטוב ליבן בחלב, החליטו הסטודנטיות לנצל את המבצע ולרכוש 5 קרטוני חלב.

על פי המקרה שנחשף בחדשות 2, כשהגיעו השותפות לדירה שלהן, התפנתה אחת מהן להכין את כוס הקפה שלו חיכתה, ושפכה את הנוזל שבתוך הקרטון לכוס הקפה שלה. "יצא לה מרקם מוזר", צוחקת ליאורה ומספרת שהשותפה נראתה מאוד מבולבלת כשראתה שבמקום חלב יצא מהקרטון שוקו.

השותפה החליטה לבדוק גם את שאר קרטוני החלב שנרכשו ולהפתעתן, תוך כדי שהן מצלמות את התקרית, הן גילו שכל חמשת הקרטונים מלאים בשוקו ולא בחלב. "לא האמנו למה שראינו", סיפרה ליאורה. "והחלק הכי מצחיק הוא שכל כך התלהבנו מהמבצע בסופר, ששכנענו עוד אישה שהייתה אחרינו לקנות גם את קרטוני החלב".


בעקבות פניית חדשות 2 לחברת 'טרה', הוציאו בחברה הודעה על המקרה: "מחלבת טרה מבקשת לעדכן את ציבור הצרכנים כי בקרטונים בודדים של חלב 1 ליטר, מפוסטר על מהומגן 3% שומן בכשרות מהדרין, מתאריך פג תוקף 24.3 מולא בטעות משקה שוקו תקין. החברה עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות. הצרכנים שברשותם מוצרים אלו, מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים במספר 1800-777-333, לצורך החלפתם. החברה מתנצלת על אי הנעימות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
טיפש מי שבא להחליף!
שלום | 01-03-2017 16:43
שוקו במחיר חלב, ועוד במבצע!