הרב נבון נגד ההבהרה של חיל האוויר: "לא רלבנטית" - סרוגים

הרב נבון נגד ההבהרה של חיל האוויר: "לא רלבנטית"

הרב חיים נבון מותח בקורת על העלאת התמונה בדף הפייסבוק של חיל האוויר, ובעיקר על "ההבהרה" של מנהלי הדף לפיה "מבחינתנו שווים" ואומר כי טיעון השוויון כלל לא רלבנטי

author-image
הרב נבון נגד ההבהרה של חיל האוויר: "לא רלבנטית"

הרב חיים נבון מותח בקורת על העלאת התמונה בדף הפייסבוק של חיל האוויר, בה נראים שני קצינים כבני זוג, ובעיקר על "ההבהרה" של מנהלי הדף לפיה "מבחינתנו כולם שווים" ואומר כי טיעון השוויון כלל לא רלבנטי.

"טיעון השוויון לחלוטין לא רלוונטי. בטח שכולם שווים", כותב הרב נבון, "אבל אם אני לא יכול לשחק כדורגל, אני לא יכול לדרוש מההתאחדות לכדורגל להכיר בקבוצת השחמט שלי כקבוצת כדורגל. ואם אני דוקטור להומאופתיה, אני לא יכול לדרוש מההתאחדות הרפואית להכיר בי כדוקטור לרפואה".

"נישואין ומשפחה הם המוסדות האנושיים העתיקים ביותר, והם אינם מתייחסים לקשר של שני גברים כנישואין. כל אחד יכול לחיות כרצונו עם מי שהוא רוצה, אבל אין לאף אחד זכות לכפות עלינו לשנות את הגדרותיהם של מוסד הנישואין ומוסד המשפחה. גם לחבר'ה המפעילים את דף הפייסבוק של חיל האוויר אין הזכות הזו".

הרב נבון סיפר כי "לא מזמן בדף הפייסבוק של צה"ל עלה פרסום חפוז, שמשמיט את זכר היהודים מיום השואה הבינלאומי; גורמים רשמיים בצבא התנצלו בעיתונות: "אלו ילדי הפייסבוק שמפעילים את הדף". אז תתחילו להקפיד יותר עם ילדי הפייסבוק שלכם".

"חיל האוויר הוא גוף רשמי של צה"ל והמדינה, ואין זה תפקידו להתערב במחלוקות חברתיות עמוקות. אם ילדי הפייסבוק של החיל מרגישים צורך לחגוג נישואין ומשפחה, מוטב שייצמדו להגדרת הנישואין כפי שהיא מוגדרת בחוק הישראלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יישר כוח !
| 26-02-2017 23:44
איזה פשטות, בהירות, מקצועיות ופשוט טיעון מנצח. משמח לראות שיש סוגיות שיש עליהן קונצנזוס בחברה הדתית. שכוייח.
2
צודק, ועוד נקודה
מאיר | 27-02-2017 7:03
לא ייתכן שיציגו מיעוט, ולא את הכלל וכאשר מציגים מיעוט, הם מעבירים מסר, אג'נדה וכאן הבעיה
3
יישר כוח !
| 27-02-2017 8:50
איזה פשטות, בהירות, מקצועיות ופשוט טיעון מנצח. משמח לראות שיש סוגיות שיש עליהן קונצנזוס בחברה הדתית. שכוייח.
4
האם משפחה חד מינית היא משפחה
יוענה רטוש | 27-02-2017 12:16
כמובן!! התקינות הפוליטית של השמאל היא מאד ליברלית לגבי כל סוגי הדעות והתפיסות הקיימות באוכלוסיה בתנאי...שהן תואמות בדיוק לזו שלה!! אז שירשמו בפניהם את תפיסתנו - תפיסת הרוב בכל העולם, הסובל מסתימת פיות באמצעות שמות גנאי כגון הומופוביה וודומיהם, שהמציאה התפיסה הטוטליטרית של התקינות הפוליטית - ומדובר בצבור חילוני ודתי כאחד. משפחה היא מסגרת חברתית שמטרתה ליסד יחסים של אהבה ויחסי מין הנובעים ממנה וכתוצאם - הבאת צאצאים לעולם בלי עזרת גורם שלישי אלא אם כן מדובר במצבים של מחלה של אחד או 2 הני הסוג הגורמים לאי מסוגלות להביא ילדים זה ים זו - כאשר אין להפריד בין יחסי מין לבין הבאת צאצאים לעולם לא לגדל ילדים יחד - אלא ליצור חיים יחד! הרפואה עד היום טרם המציאה שיטה של יצירת חיים אלא בין זכר ונקבה! אף אחד לא יגרום לנו - לרוב העצום של הצבור המורכב מאנשים נורמטיבים - לקבל את התקינות הפוליטית של השמאל שבשם השויון מעניקה למשפחה הגדרות שלא תואמות את המציאות המדעית אלא מטרתן תעמולה לתפיסת עולם שתואמת את האידאולוגייה של התקינות הפוליטית הנשענת על הנחות יסוד דמחייבות רק את הדוגלים בה - לא אחרים, שהם הרוב! זו לא נאורות - זו בורות לגבי פרוש סוציולוגי של המושג משפחה!