נצחון לברקת: ירושלים תקבל 700 מיליון שקל - סרוגים

נצחון לברקת: ירושלים תקבל 700 מיליון שקל

נצחון של ברקת: שלושה שבועות לאחר סיום שביתת הזבל בירושלים - הושגו הסכמות בין משרדי הממשלה להעברת 700 מיליון שקלים נוספים לפיתוח העיר ירושלים

נצחון לברקת: ירושלים תקבל 700 מיליון שקל
  (צילום: אמיל סלמאן/פלאש90)

היום, ניר ברקת יכול לצייץ למשרד האוצר בחזרה 700,000,000:1. שביתת הזבל של ניר ברקת מסתיימת בנצחון.

שלושה שבועות לאחר סיום השביתה, לאחר מו"מ ארוך, הגיע הצוות שמינה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראשות מנכ"ל משרדו, אלי גרונר, להסכם על תקציב עיריית ירושלים לשנת 2017. לפי ההסכם, תקצה הממשלה 700 מיליון ₪ לעיריית ירושלים.

בימים האחרונים התנהלו דיונים מרתוניים, בהובלת גרונר, עם משרדי הפנים, החינוך, הבריאות, ירושלים, הרווחה, התרבות והספורט והתיירות, אשר החליטו להקדיש משאבים מיוחדים לעיר. גרונר הנחה במסגרת ההסכמות להקים צוות מקצועי בראשות מנכ"ל משרד הפנים, בהשתתפות נציגים של משרדי רה"מ, האוצר וירושלים, אשר ישלים את עבודת המטה לגיבוש מתווה רב שנתי קבוע למענק הבירה ויציג את המלצותיו לשרים עד ליום ירושלים

כולם מברכים על ההסכם

"ירושלים היא עיר בעלת מעמד סמלי מיוחד שאין עליו עוררין. התקציב נועד כדי לחזק את ירושלים, לא רק כבירת העם היהודי, אלא כמוקד ציוני שתושביו מעוניינים להשאר בו ולהתפתח בו. כל הממשלה מחוייבת למשימה הזו", אומר מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר. "אני מודה לשר האוצר, לשר ירושלים ומורשת, לראש עיריית ירושלים, לממונה על התקציבים, ולעמיתיי, מנכ"לי משרדי הממשלה ומנכ"ל עיריית ירושלים, שנרתמו לטובת המטרה החשובה הזו".

שר ירושלים ומורשת, זאב אלקין: "ירושלים זקוקה לחיזוקים רבים במגוון תחומים על מנת להביא לידי ביטוי את מעמדה כעיר הבירה של מדינת ישראל. מדובר בתקציב אסטרטגי שיצעיד את ירושלים צעד אחד קדימה ואני כולי תקווה שזהו רק הצעד הראשון ברשימת צעדים שנוביל יחד על מנת לחזק את חוסנה הכלכלי ובתוך כך את חוסנה הלאומי של ירושלים.

אני רוצה להודות למנכ"ל משרד רה"מ, לשר האוצר, לראש עיריית ירושלים, לממונה על התקציבים באוצר, למנכ"לי משרדי הממשלה ומנכ"ל עיריית ירושלים על הנכונות שלהם לסייע לעיר."

הממשלה הכירה בעמדתי

ראש העיר, ניר ברקת: "אני שמח שהצלחנו יחדיו להוביל מהלך שהביא את בעיית התקציב של ירושלים לשולחנה של הממשלה בהובלתו של ראש הממשלה. הסכם זה הוא ניצחון גדול עבור ירושלים, בירת ישראל, הממשלה הכירה בעמדתי שיש  לסגור את הפער התקציבי שלנו. הודות להסכם זה, חסכנו את הכאב של פיטורי אלפי עובדים. נוכל להמשיך ולדאוג ליותר חינוך, ליותר ניקיון, ליותר תרבות ויותר רווחה ומקומות תעסוקה. להצלחה הזו שותפים ארגון ההורים, ההסתדרות וארגוני העובדים, המינהלים הקהילתיים וכל אוהבי ירושלים. /

אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ומנכ"ל משרדו, אלי גרונר, על המאמצים הגדולים, לשר האוצר משה כחלון ולאנשי משרדו, לשר ירושלים ומורשת , זאב אלקין, לשר הפנים, אריה דרעי ולמשרדו, ולכל שרי ומשרדי הממשלה שנרתמו לסייע, לשותפינו חברי הנהלת העיר, למנכ"ל העירייה ולדרג המקצועי וכמובן ברכות לתושבי ירושלים ואוהביה. לקראת יום חגה ה-50 לאיחודה של ירושלים אני מאחל לכולנו שנת ירושלים מוצלחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שראש העיר ידע על מה להוציא כסף
| 23-02-2017 17:19
יקר.לא בעיה לבזבז כספים. החוכמה שהכסף יבורך.