צפו: שוטר משליך כיסא על נערים בעמונה - סרוגים

צפו: שוטר משליך כיסא על נערים בעמונה

באחד הסרטונים שהגיע לארגון חוננו, המעניק סיוע משפטי לעצורים בעמונה, נראה שוטר משליך כסא בעוצמה לעבר מתנגדי הפינוי בבית הכנסת בעמונה היום. צפו בתיעוד

צפו: שוטר משליך כיסא על נערים בעמונה

למוקד המשפטי של ארגון 'חוננו', המעניק סיוע משפטי לעצורי הפינוי בעמונה, ממשיכות להגיע עדויות על אלימות שוטרים במהלך פינוי הישוב.

עורכי הדין של הארגון החלו כבר אמש (רביעי) בהליך גביית עדויות ממתלוננים ומעדים לאירועי אלימות מצד שוטרים, וכן גבו במהלך היום ובשעה זו עדויות מפצועים בבתי החולים.

באחד הסרטונים שהגיע לארגון, נראה שוטר משליך כסא בעוצמה לעבר מתנגדי הפינוי בבית הכנסת בעמונה היום.

צפו בתיעוד המזעזע:

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
רוצחים!
| 02-02-2017 22:40
אבל אף אחד לא מת....
nrg | 03-02-2017 9:27
2
מצביעי הימין אשמים בכל זה
האמת הכואבת | 03-02-2017 3:48
הצבעתם לביבי כי ריחמתם עליו שהתקשורת רודפת אותו, היה לכם קשה להצביע לבית היהודי-כי שם מידי הרבה דתיים, גם מקרב הדתיים לא הצביעו לבית היהודי-כי סמוטריץ דתי מידי בשבילם. עם כל הכבוד, לקלפי לא מצביעים מתוך רגש-אלא שכל. לא הסתכלתם על המכלול-ביבי תמך בהתנתקות בעבר ובעד 2 מדינות היום. ביבי התנגד להחלשת כוחו של בג"צ, התנגד לחוק העמותות-שממריץ אותם לפנות לבג"צ כל הזמן, התנגד לכפות על כחלון משמעת קואליציונית לכלול סעיף עמונה בחוק ההסדרה, התנגד לאמץ את דו"ח אדמנוד לוי לספח. עם 8 מנדטים של ימין לא ניתן לעשות הרבה . כחלון וליברמן זה ימין בתחפושת. הליכוד זה ימין חוץ מביבי שמאלץ את כל המפלגה להיות שמאל. בפעם הבאה בקלפי-להפעיל שכל ולא רגש!!!!
3
זה לא אירוני שיש שוטרים שרודפים
אוראור | 04-03-2017 21:30
לפעמים אחרי מאפיונרים ועבריינים ומשפחות פשע - ובעצמם מתנהגים יותר גרוע מהם - כמו במקרה הספציפי הזה נגד תושבי עמונה? לדעתי אלפרון , אברג'יל ורוזנשטיין יכולים ללמוד דבר או שניים מהשוטרים הברברים האלו.
4
זה שוטר זה???????? זה עבריין זה!!!!!!!!!!!!!!
אוראור | 13-06-2018 19:23
חתיכת ברברי שכמותו - והוא עוד קורא לעצמו שוטר? שיתבייש לו!!!!!!!!!!!!!!!!