סקר מאגר מוחות: משה סוויל מנצח בבחירות - סרוגים

סקר מאגר מוחות: משה סוויל מנצח בבחירות

סקר ראשון של מכון סקרים לבחירות לראשות מועצת גוש עציון, מעלה ניצחון סוחף למשה סוויל כבר בסיבוב הראשון עם 49%, כששלמה נאמן הרחק מאחור עם 24%.

author-image
סקר מאגר מוחות: משה סוויל מנצח בבחירות
  מנצח בגדול. משה סוויל (יח"צ)

הבחירות בגוש עציון. פרסום ראשון. סקר ראשון של מכון סקרים בגוש עציון מעלה כי בבחירות לראשות מועצת גוש עציון שיתקיימו ב14 לפברואר משה סוויל מנצח כבר בסיבוב הראשון.

לראשונה במערכת הבחירות בגוש עציון התפרסם השבוע סקר על המועמדים בבחירות לראשות המועצה. את הסקר ניהל פרופ' יצחק כץ מנהל מכון מאגר מוחות (מכון הסקרים שחזה את תוצאות הבחירות הקודמות לראשות המועצה בגוש) – בקרב מדגם של 532 תושבי המועצה האזורית גוש עציון, ברמת דיוק של פלוס/מינוס 4.3%.

בתשובה לשאלה אם הבחירות לראשות המועצה היו מתקיימות היום במי היית בוחר? השיבו התושבים

משה סוויל מנצח בגדול עם 49%; אחריו שלמה נאמן 24%; ובתחתית הרשימה משה ברניקר עם 15%; יצחק גרינוולד 10% ודוד סוקראל עם 2% בלבד.

פרופ כ"ץ ציין כי "הסקר מייצג נאמנה הן את המועצה האזורית גוש עציון על כל תושביה ומייצג פרופורציונלית את כל יישובי הגוש על פי חלקו הייחסי באוכלוסייה. בכל מערכת בחירות ארצית ומקומית מתפרסמים עשרות סקרים שיקריים, סקרים שלא עומדים בשום אמת מידה מקצועית ומדעית וכאלה שכלל לא נערכו על ידי מכוני מחקר מקצועיים. סקרים אלו פוגעים בציבור הרחב שנחשף לשקרים ופוגעים באמינותם של מכוני הסקרים המקצועיים."

הבחירות בגוש עציון נערכות ב-14 בפברואר י"ח בשבט, 60 יום לאחר פרישתו של דוידי פרל מראשות המועצה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תזהרו אתם עוברים עבירה פלילית
אביתר | 31-01-2017 23:54
לא פורסם מתי נערך הסקר. מדובר בעבירה על סעיף 16ה לחוק הבחירות דרכי תעמולה. ע"פ סעיף 17 לחוק התעמולה הפרת חובה לפי החוק, לרבות החובות החלות לגבי סקרי בחירות, מהווה עבירה פלילית שעונשה ששה חודשי מאסר או קנס בשיעור הקבוע בסעיף 61(א)(2) לחוק העונשין, התשל"ז-1977, דהיינו קנס של 29,200 ש"ח. לו הסקר היה רלוונטי ברור שערוץ 7 וסרוגים היו מפרסמים מתי נערך הרי הם לא ירצו להסתכן בעבירה פלילית. יש כאן הטעייה ברורה של הציבור!