ב300 קולות דוידי פרל נבחר לראש מועצת גוש עציון - סרוגים

ב300 קולות דוידי פרל נבחר לראש מועצת גוש עציון

ברוב קטן אבל משמעותי בחרו אתמול תושבי גוש עציון את דוידי פרל לראש המועצה החדש. המנצח הטרי אמר: "אמשיך לקדם ולפתח את גוש עציון כחבל ארץ פורח ומשגשג הנמצא בלב הקונצנזוס הישראלי ואפעל להרחבת הבנייה בכל יישובי הגוש." המועמד המפסיד יאיר וולף גם בא לברך.

ב300 קולות דוידי פרל נבחר לראש מועצת גוש עציון
  המנצח. פרל (יח"צ)

בבחירות שהתקיימו אתמול בגוש עציון (ג'), נבחר לראשות מועצת גוש עציון דוידי פרל.

פרל זכה ברוב של 52% המהווים 3,099 קולות מתושבי גוש עציון. זאת לעומת יאיר וולף, המתמודד העיקרי מולו, שגרף 46.25% מהמצביעים, המהווים 2,755 קולות מתושבי גוש עציון, 344 קולות פחות מפרל. המועמד השלישי, שם טוב חווה, זכה ב-105 קולות שהם 1.75% מן המצביעים.

בהיוודע תוצאות הבחירות אמר דוידי פרל: "אני מודה לתושבי גוש עציון על האמון והתמיכה, ומתחייב להיות ראש המועצה של כולם, ללא הבדל בין דעות ותמיכות פוליטיות כאלה ואחרות. פנינו קדימה להתחדשות, רענון, ועשייה משותפת עם כל הציבור."

"כפי שהצהרתי, אני מתכוון להעמיד בראש סדרי העדיפויות שלי את נושא החינוך, מתן מענה חינוכי ראוי לכל ילד ואת הגברת השקיפות ושיתוף התושבים ביישובים בקבלת ההחלטות במועצה."

"אמשיך לקדם ולפתח את גוש עציון כחבל ארץ פורח ומשגשג הנמצא בלב הקונצנזוס הישראלי ואפעל להרחבת הבנייה בכל יישובי הגוש. בעזרת ה' נעשה ונצליח".

לאחר היוודע התוצאות, הגיעו למטה הבחירות של דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון היוצא יאיר וולף יחד עם שותפתו אוריה דסברג, ובירכו אותו על ניצחונו. וולף הצהיר כי יעשה ככל יכולתו כדי לסייע לדוידי פרל בתפקידו החדש ויפעל יחד עמו לטובת גוש עציון."

יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין, תושב גוש עציון, התקשר לברך את ראש המועצה החדש והבטיח כי יפעל יחד עימו לקידומה ופיתוחה של גוש עציון. ראש מועצת אפרת השכנה עודד רביבי הגיע למטה הבחירות של פרל ובירך אותו על ניצחונו וציין כי יחד יובילו לשיתוף  פעולה למען תושבי האזור כולו.

גם ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי הצטרף לרשימת המברכים כשאמר: "ברכות לדוידי פרל על הניצחון. מדובר בתפקיד מורכב ומאתגר, ואני מאחל הצלחה בכל אשר יעשה. הצלחתו היא הצלחת התושבים והצלחת ההתיישבות כולה, ואני אעשה הכל על מנת לסייע ולעזור לשם כך".

דוידי פרל, בן 44, תושב אלון שבות, הינו בעל תואר‪ MBA במנהל עסקים ובעל ניסיון משמעותי בתחום ניהול מוסדות: הוא שימש כסמנכ”ל מוסדות מקור חיים, כמנכ”ל ישיבת ההסדר בתקוע, כעוזר אישי לחנן פורת ז”ל, כסמזכ”ל וגזבר בני עקיבא העולמי, כשליח יהודי ציוני באוסטרליה, כראש הועד באלון שבות כחבר מליאה וכחבר בועדות שונות של מועצת גוש עציון, ושימש עד כה כמנכ”ל ישיבת בני עקיבא נתיב מאיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סדר בבאלגן
יעקב | 15-02-2012 21:53
אולי סוף סוף יעשה סדר בחל״פ וינקו את האורוות יפטרו נהגים ערבים שעובדים בחברה ציונית של ההתישבות יעסיקו קבלנים יהודים במקום לפרנס את הפלסתינאים בהצלחה